2012. június 8., péntek

Félmegoldás feliratkozási problémákra



Sajnos nem sikerült megoldanom a feliratkozási problémákat, úgy tűnik az ingyenes szolgáltató "kis" változtatása egyelőre megnehezíti a blog életét. Annyit sikerült kikísérleteznem, hogy ha a feliratkozni vágyó megnyitja az oldalam: pancsipipereasztala.blogspot.hu majd a megnyitás után átírja z utolsó két betűt fr-e, így:
pancsipipereasztala.blogspot.fr akkor látszanak az olvasók és fel is lehet iratkozni az oldalra.

Aki szeretne feliratkozni, de nem tud, kérem próbálja meg ezt a módszert! Nagyon megköszönném, ha kapnék egy visszajelzést néhány bejegyzés után, hogy működik-e ez a félmegoldás és így is látjátok-e az új bejegyzéseket.

Köszönöm!

Emellett ezentúl lehet e-mailen is követni a blogot:
aki szeretné, feliratkozhat és e-mail értesítést kap, ha új bejegyzés került fel a blogra. 

3 megjegyzés:

  1. Hallelujah! Én pont olvasói szemszögből élem meg ezt a dolgot, vannak blogok,ahova fel tudok iratkozni, vannak, ahova nem. Idegesít. Még jó, hogy hamarabb megtaláltalak :D

    VálaszTörlés
  2. Szia Pancsi!

    Én kipróbáltam ezt az fr-es módszert, és így tényleg látszanak az olvasók; gyorsan fel is iratkoztam! :)

    Amúgy ez lehet, hogy egy buta kérdés, de mi a különbség a following és a feliratkozás között? Mert én nagyon sok blogot követek, és csak mostanában kezdett feltűnni, hogy sehová nem voltam feliratkozva XD

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Sajnos én sem tudom :-(
      Az elején én bemásoltam a blogok URL címét az olvasnivalók közé, és később jöttem rá, hogy van ennek egyszerűbb módja is :-)
      De sajnos ebben nem vagyok túl járatos, így nem tudok érdemi választ adni
      Bízom benne, hogy hamarosan megoldódik ez a probléma, mert nem jó :-((

      Törlés