2012. június 15., péntek

Essence Nude Glam Iced Strawberry Cream lakk



Ma az Essence egyik nude körömlakkjával készült egyszerű manikűröm szeretném Nektek megmutatni. Aki folyamatosan olvassa a blogot, láthatja, hogy viszonylag ritkán viselek ilyen egyszerű, csillám nélküli lakkozást, de tegnap esti ötlettelenségem eredménye egy halvány rózsaszín (nude) lakkozás lett egy apró kis körömmatricával a gyűrűsujjakon:



Idén tavasszal kerültek az üzletek polcaira az Essence új nude glam körömlakkjai, amelyek közül én az erősebb rózsaszínt választottam (02 Iced Strawberry Cream), és nagyon megszerettem. Ahogy láthatjátok, ez sem egy erős rózsaszín, a körmökön ennek is nagyon kis természetes hatása van, amely szerintem szinte kiabált egy sötétebb körömmatricáért, amelyet azt hiszem, egy fodrászkellékestől hoztam haza. 
A körmeimen egy rétegben látható a lakk- mivel egész ügyetlen vagyok és nem tudok vékony rétegben lakkozni, inkább egy közepes réteget lakkozok (nekem egyáltalán nem csíkoz), a nude lakkból szerintem ennyi pont elég. Az alap és nude lakk tetejére ezúttal is az Orly In a Snap gyorsszárító lakk került. 


Nagy rajongója vagyok az Essence lakkoknak, tetszik, hogy kis méretűek (5ml), mert ahogy mások, én is nagyon kevés körömlakkot használok el teljesen, gyakoribb, hogy beszárad a lakk, mint hogy elfogyjon. Így szívesebben veszek kisebb méretű lakkokat (olcsón :-) - emiatt is sajnálom, hogy nyártól új, nagyobb csomagolást kapnak az Essence lakkok (még ha sok új gyönyörű szín érkezik is)



Ti szeretitek a nude lakkokat?

6 megjegyzés:

  1. A nude és a neon lakkok - számomra a két véglet - meglehetősen távol állnak tőlem, de ez a matrica nagyon feldobta ezt a manikűrt és nyugisabb időszakban vagy alkalomra magamon is el tudnám viselni :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. A matrica nélkül nekem is túl kevés lenne :-)

      Törlés