2012. június 11., hétfő

Elfogytak #3



Korábban ebben és ebben a bejegyzésben már összegyűjtöttem az elfogyasztott termékeket és rövid véleményemet róluk. Ismét összegyűjtöttem néhány kiürült flakont, lássuk tehát most őket:


Kallos Tojássampon
hajápolásról szóló bejegyzésemben említettem ezt a sampont, a véleményem azóta sem változott: kétszeri hajmosással tökéletesen leviszi a ricinusolajat a hajamról, tehát tökéletesen tisztít, viszont nem lesz száraz tőle a hajam, emellett imádom a vaníliás-madártej illatát. Sokáig kitartott az egy literes adag, tehát elmondhatom, hogy jó minőségű és gazdaságos samponról van szó.
Újravenném: igen

Stella Herba Vita Száraz sampon
Sokadik flakonnal használtam már el ebből a száraz samponból is. Ezt a száraz sampont apró kis lyukakon kell a fejbőrre szórni: teljesen felszívja a nem kívánt zsírosságot: bár könnyen meglódulhat az anyag az adagoláskor, én szeretem. Próbálgattam már a spray változatú száraz samponokat is, csücsül is a fürdőszobában nem használt spray, de nekem ez jött be leginkább.
Újravenném: igen

Balea arctisztító tonik lótuszvirággal normál és vegyes bőrre
Alig vártam, hogy elfogyjon ez a tonik. Húzódott tőle a bőröm, ezen felül azonban leginkább semmilyen volt. 
Újravenném: nem, kerestem helyette alkoholmentes változatot, már jó ideje tesztelem, nemsokára elmondom a véleményem róla

Avon Planet Spa thaiföldi lótuszvirág pórustisztító arcmaszk
Korábban részletesen bemutattam már és elmondtam a véleményem róla itt. Ez azóta sem változott, nagyon megszerettem ezt az arcpakolást, használom minden héten 1-2 alkalommal.
Újravenném: igen, már ott van az utódja a fürdőszobában

Kallos hajvégápoló szérum
Végülis nem volt rossz ez a hajvégápoló, de a korábban használt Avonos hajvégápoló szérumot jobbnak, hatásosabbnak érzem, ezért visszatérek hozzá addig, amíg nem találok egy természetes megoldást a száraz hajvégeim problémájára. 
Újravenném: azt hiszem nem


Ti elfogyasztottatok valamit mostanában?

2 megjegyzés:

  1. A héten fogom a bejegyzést posztolni :), de sajnos szinte csak olyan termékek fogytak el amiket nagyon sajnálok:( .

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kíváncsian várom, mik azok amiket sajnálsz! :-)

      Törlés