2012. június 20., szerda

Avon zsákmány



Gondolkodtam, hogy mutassam-e folyamatosan az Avon rendelésem eredményét, kíváncsiak vagytok-e rá, de úgy döntöttem, maradnak ezek a bejegyzések, hisz akit érdekel, így láthatja, milyen akciók vannak épp az aktuális katalógusban. Ezért lássuk, miket kaptam a mai csomagban:

Az Avon 9-es számú katalógusából lehet jelenleg rendelni, akit érdekel ezen a linken megnézheti.



A fent látható termékeket rendeltem ezúttal, amelyek a következők:

  • Skin-So-Soft tusfürdő ásványi anyagokkal az aranylóan ragyogó bőrért - a rózsaszín is tetszett, így megrendeltem most ezt is (bár én szappant használok, de a vendégek miatt tartok itthon tusfürdőt, most ezt kapják :-)
  • Skin-So-Soft testápoló ásványi anyagokkal az aranylóan ragyogó bőrért  - a rózsaszín télen nem vált be, de most nyáron a nagy melegben ez is elég lesz
  • Advance Techniques hajvégápoló szérum - ahogy korábban említettem, visszatértem ehhez a Kallos széruma után, így most feltankolok belőle, mikor akciós
  • Solutions arckrém minták - úgy gondoltam, teszek egy próbát az új Solutions család arckrémeivel - a megújult családot nem ismerem, ha esetleg valamelyik bejönne, talán vennék ebből a családból egy nappali arckrémet

A sminkes részlegről készítettem külön fotót kicsomagolás után:


  • Super Shock vízálló szempillaspirál - az egyetlen dolog, amit nyáron a strandon el tudok magamon viselni az a szemspirál (lehet, hogy én vagyok túl maradi, de el nem tudom képzelni, hogy alapozós , vagy akár BB krémes arccal menjek strandolni, fürdeni) ezért gondoltam kipróbálom ezt az új spirált (nagyon tetszik, hogy kivételesen nem fekete, hanem igen nyárias lett a csomagolása)
  • 24K Gold szempillaspirál - mivel kifogy az eddig használt kedvencem, ennek pedig olyasmi a keféje, mint a SuperFullé, ezért gondoltam kipróbálom most ezt is 
  • Glazewear Shine szájfény Pink Watermelon - abba kell már hagynom a rózsaszín szájfények vásárlását :-) de ezt most még "utoljára" meg kellett vennem (de aztán tényleg stop egy ideig, mondjuk amíg egy legalább el nem fogy)
  • Speeddry körömlakk Sateen - nem nagyon szoktam vásárolni körömlakkokat az Avontól (főleg az Essence kedvezőbb ára és kisebb mérete miatt) de mivel a szájfény körömlakkokkal akciós, választottam mellé lakkokat is, amelyek közül sajna csak ez érkezett meg (nem is értem, hogy lehet ez, hogy azt írják nem kapható, pedig a következő katalógusban is benne van)
  • Avon Care csillogó szájfény jojobaolajjal - ezt szoktam ajakápoló helyett használni az irodában, és kifogyóban van, így megvettem az utódot



Ti szoktatok Avon termékeket rendelni? Mit vettetek legutóbb? Ismeritek/Használjátok a Solutions arckrémeket?

4 megjegyzés:

  1. Ritkán rendelek az Avonból, viszont a Solutions arckrémeit imádom! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Melyiket ismered/használod?

      Törlés
    2. Használtam az Olajmentes mattító nappali krémet, de most a sensitive Botanicals-t használom:) . Mindkettő szuper :)

      Törlés
  2. Én Avon-fanatikus vagyok! :) Főleg a sminktermékekért vagyok odáig meg vissza, és a Solutions Sensitive Botanicals arckrémért. (Lakkom is van pont ilyent, meg a SuperShock spirál, amit imádok)

    VálaszTörlés