2012. június 20., szerda

Avon Sateen körömlakkos manikűr



Az imént mutattam be nektek az új Avon termékeimet, a csomag része volt a gyorsan száradó körömlakk Sateen színben. Vele készítettem is gyorsan egy lakkozást, mert a körmömön már váltani kellett a színt :-)



A megnevezés szerint ez az Avon lakk gyorsan szárad - és valóban. Mint említettem már néhányszor, nem vagyok túl ügyes lakkozó - még kenegettem-igazgattam a lakkot, mikor már éreztem, hogy ez bizony elkezdett kötni, nem kellene tovább macerálni... Persze szokásomhoz híven kentem még rá egy kicsit csillámos (ráadásul kétféle csillámú) lakkot, mert önmagában ezt is unalmasnak éreztem (bár mindig eltervezem, ismét elfelejtettem lefotózni csillámos fedőlakk nélkül :-S  )


A körmeim még mindig csutka rövidek, de már alakulnak, remélem nemsokára hosszabbra is tudom őket növeszteni :-)

A használt lakkok pedig:




Ti milyen körömlakkot vettetek legutóbb?

2 megjegyzés:

  1. Ne aggódj, Neked ilyen csutkán is nagyon szépek a körmeid!

    VálaszTörlés
  2. Nagyon szép lett! Ugyanilyen csillámos Lora lakkom van, átlátszó verzióban :)

    VálaszTörlés