2012. június 27., szerda

88 "warm" paletta E-bayről



Tegnap megérkezett a várva várt paletta, amelyet az Ebayről rendeltem június elején. Az Emberem megrökönyödve nézte, hogy minek nekem újabb 88 szín, tán már elhasználtam a többit? (a metal mania palettára utalva). Nos, természetesen nem, de vágyakoztam ezután is, szerepelt a kívánságlistámon is. Ez alapján a kép alapján rendeltem meg a palettám:



Nem tudok sokáig kertelni, így már az elején elárulom: nem véletlen az idézőjel a bejegyzés címében, és nem véletlen, hogy kezdésnek is az Ebay-en található képet tettem be - az általam kapott paletta ugyanis nem teljesen olyan.

A kívánságlistámon ez a kép szerepelt:



És lássuk az én "warm" palettám:

természetes fényben

vakuval

Nem mondom, hogy nem tetszik - vagyis a tagadás tagadása azt jelenti, hogy tetszik, alig várom, hogy holnap reggel ezt használhassam, de azért látszik, hogy ez bizony nem ugyanolyan. Nagyon szép barnák vannak benne, ami végülis a lényeg volt a megrendelésekor, viszont van benne egy-két élénk szín, amelyet én bizony nem látok az eredeti palettán (mondhatni ezt elszúrták)
Amit még eltérésnek látok, hogy ezek a színek szerintem inkább a mattabb kategóriába esnek - ami a metal mania paletta birtokában nem zavar túlzottan, hisz abban vannak fényes színek, így jól jönnek a természetesebb, matt árnyalatok - remélem elég pigmentáltak lesznek.

Azért lőttem még néhány képet róla:










Összességében tehát bár sajnálom, hogy nem teljesen olyan ez a paletta mint a híres 88 warm palettáé a Coastal Scents-től, de nagyon tetszenek ennek a színei, így örülök ennek is. Azt gondolom, hogy nem pont az a pár szín fog hiányozni, amely nem egyezik :-)
Ha valakit mégis érdekelne, ettől az eladótól rendeltem 10,5$-ért. 


Ti megvásároltátok/megvásárolnátok a 88-as warm palettát? 

6 megjegyzés:

  1. Ha rendelsz még, bátran ajánlom a BlushProfessionalt, ők színhűek a Coastal Scents palettákhoz, és elég olcsók náluk is a paletták:

    http://www.blushprofessional.com/en/

    Ha jól emlékszem, 2 font a szállítási díj. Persze a font drágább, ez tény, és szép a Te palettád is. Kíváncsian várom a tesztet! :-)

    VálaszTörlés
  2. Köszönöm az infót, de azt hiszem nem rendelek másikat, bár nem ugyanolyan, de tetszik ez is
    Ráadásul a bejegyzéseid óta "fáj a fogam" az Undressed palettára (khhmm, meg a Heaven & Earth palettára), így inkább azokra költök majd :-D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hát igen, azokkal kiegészítve ezt a palettát már a bőség zavara jellemez majd Téged is. Próbálj ne annyira sokat felhalmozni, mint én, mert nálam már túl sok gyönyörűség lakik. :-) (Na persze nem bánom, mert mindet imádom...)

      Törlés
    2. Irigykedem is kicsit :-)
      De igazad van, vissza kell fognom magam, mert olyan sok palettára valóban nincs szükségem. Bár mindig épp csak még egy kell :-))

      Törlés
    3. Minden napra egy... Na persze nem. :-D De mondjuk körömlakkból már jöhet annyi...

      Törlés
    4. A gondolataimba látsz :-))

      Törlés