2012. június 16., szombat

100. bejegyzés: mai outfit



Amikor márciusban elkezdtem írni a blogot, nem gondoltam, hogy ilyen gyorsan eljutok a 100. bejegyzéshez!  Nem szeretnék felesleges ömlengésbe kezdeni, csak szeretném, ha tudnátok, hogy bár nem számítottam rá, nagy örömmel és megelégedettséggel tölt el, hogy ilyen gyorsan eljutottam ide: több mint 6.000 oldalmegjelenítés (bizony-bizony néhány nap alatt ezt is elértük), 46 drága-kedves olvasó és már a 100. bejegyzés. Amint megoldódik a feliratkozási probléma, számíthattok majd egy nyereményjátékra is :-)

A 100. bejegyzés örömére ezúttal a mai nyári outfitem szeretném megmutatni Nektek:



Ma egy kerti partyra voltunk hivatalosak, és mivel a nap nagy részét kint, a szabad levegőn töltöttük, nem bonyolítottam túl az öltözékem. Korábban ebben a bejegyzésben már mutattam a múlt héten vásárolt ruhát és cipőt, boldog voltam, hogy végre felavathattam őket :-) 




És egy kép a hajamról, amelybe múlt héten tetettem néhány szőkébb tincset, hogy világosabb legyen. Nagyon tetszik, pont ilyet szerettem volna: nem túl feltűnőt, de összhatásában kissé világosabbat:



Sminkes kép ma nincs, mert az ilyen kerti partykra, amikor valószínűleg napon is fogok kicsit ücsörögni, én nem szeretek sminkelni.


Nektek hogy telik a hétvégétek?

6 megjegyzés:

  1. nagyon csini voltál! jó kis lenge ruha, nyárra a legjobb. a hajad meg olyan széép:))

    VálaszTörlés
  2. Gratulálok!További sok sikert a blogolás világában!Amúgy nagyon csini vagy:)

    VálaszTörlés
  3. Csinos vagy és csak úgy ragyogsz a képeken! :) Még sokszor 100 bejegyzést! :*

    VálaszTörlés
  4. Milyen szép a hajad:$ és nagyon csini vagy!:) Tetszik a rucid:)

    VálaszTörlés
  5. Gratula a 100-hoz, és hajrá a 200ig! :)

    VálaszTörlés
  6. Nagyon köszönöm csajok! :-)

    VálaszTörlés