2012. május 13., vasárnap

Újabb nyakláncok érkeztek



Rendeltem néhány új nyakláncot E-bayről, őket szeretném megmutatni nektek:





Őszintén szólva, nagyon elvarázsolt az a hatalmas kínálat, amellyel az E-bayes böngészéseim közben találkozom, ráadásul kedvező áron. Emellett pedig csudajóérzés úgy hazajönni egy fárasztó, stresszes munkanap után, hogy kíváncsian kémlelem a postaláda tartalmát, vajon hozott-e nekem csomagot. Azt hiszem elmondhatom, hogy bizony E-bay-fan lettem, természetesen megpróbálom ezt egészséges keretek között tartani, és inkább a kedvezőbb árú termékek között válogatok.

Április 21-én adtam le rendelésem a fent látható nyakláncokra és május 10-én érkeztek meg a szépségek, nézzük őket külön-külön:




Nagyon szeretem a tengerész stílusú ruhákat, van egy-két nyári darabom, és nagyon örültem, amikor rátaláltam erre a vasmacska medálra. A medál maga kicsit kisebb, mint amire számítottam, de így is tökéletesen megfelel. Hosszú lánccal érkezett, 2,48$-t fizettem érte. 



Aki olvasta már a bejegyzéseimet, nem lepődik meg azon hogy megakadt a szemem egy cicás medálon :-) Állati cuki ez a cicacsajos köves medál, egyszerűen kellett nekem ez is! Ezzel a medállal fordítva jártam, mint az előzővel, nem is gondoltam, hogy ekkora lesz (7cm), de ezt sem bánom. Ez a lánc volt a legdrágább a három közül, 3,99$



Nagy a szerelem a párduc és mindenféle vadállatmintával is, és mivel még nincs egyetlen ilyen láncom sem, hát rendeltem egyet. Mint mindegyik ékszer, ez is elég hosszú lánccal érkezett, amin sajnos nincs állító pöcök. Ez az egy, amit változtatnék az ékszereken, így a következő rendelésemkor figyelek majd arra, hogy rövidebb láncú, vagy állítható méretű nyakláncot rendeljek. E nyaklánc ára 2,88$ volt.

Hogy tetszenek Nektek? Vettetek már ékszert E-bayről?

10 megjegyzés:

  1. dejóó, tök szépek:))) én is függő vagyok már , sokszor le is felejtem hogy mit rendeltem szóval szokott lenni soksok meglepi mikor kinyitok egy-egy csomagot:D

    VálaszTörlés
  2. Igen, a meglepetést én is szeretem!
    Főleg, hogy néha előbb érkezik egy későbbi rendelésem, így nem tudhatom biztosan, hogy épp mit bontogatok :-))

    VálaszTörlés
  3. Jaj.. de jó a cicás nyaklánc :D Nagyon szeretnék én is :) Cica mániás vagyok :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Gondoltam, hogy Neked tetszeni fog, emlékeztem a cica mániádra :-)

      Törlés
  4. A kis horgonyos láncot én is megrendeltem :) Én csak a héten kezdtem ebayezni, de teljesen beleszerettem úgyhogy egy csinos kis összeget már el is licitáltam XD Nálam ennyit az egészséges keretekről :P

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nekem is van még néhány úton lévő csomagom :-)
      Én úgy csinálom, hogy megvan a határ, hogy egy héten mennyit költhetek és azt nem szabad túllépni...

      Törlés
    2. Nekem most az a taktikám, hogy mindenre maximum 1.50-ig licitálok (ha valamit eszméletlenül szeretnék, akkor néha fölé megyek -_-). Ha megnyerem, örülök, ha nem, akkor meg megnézem a relisted termékek között és elölről kezdem a licitet :)

      Törlés
  5. Nagyon szépek. :D Én már rendeltem E-bayről és tervezem a továbbiakban is a rendelgetést, csak előbb pénzt kell előteremteni hozzá. :D

    VálaszTörlés
  6. Horgony *-* Van horgonyos fülim e-bayről ^^

    VálaszTörlés