2012. május 5., szombat

Új szerzemények



Ismét fellélegezhettem, csütörtökön letudtam az első félév utolsó vizsgáját, így úgy döntöttem, megjutalmazom magam néhány új dologgal, mégpedig a következőkkel:



Olyan sok jót olvastam a Moyra lakkokról, nekem is kellett egy-két újdonság közülük. Ezúttal egy lilás csillámos (92-es számú) és egy rozsdabarna csillámos árnyalatot (81 B10 talán?) választottam. Lovely körömlakkom a repesztőlakkokon kívül sosem volt még, valamiért kicsit bizalmatlan vagyok velük. Most viszont körömlakkot adtak ajándékba a Rossmannban más Lovely termék vásárlásakor, így elhoztam egyet kipróbálni (2 színből lehetett választani, ezért lett ilyen szín)





Annyian dícsérték a Lovely tusát, hogy úgy döntöttem, kipróbálom, vajon nekem is sikerül-e vele szépséges tusvonalakat húzni. Az Essence Sun Club highlighterrel már régebben is szemezgettem, és mivel tegnap olvastam valahol egy régebbi bejegyzést, ahol nagyon dícsérték, úgy döntöttem, hozok haza egyet magamnak én is.




A fodrászkellékesnél beszereztem egy újabb hajpakolást. A Serical Frutta hajpakolását régóta használom, de belémbújt a kisördög, hogy kell egy új is. A Serical Latte hajpakolásra esett a választásom, mivel a "testvérét" nagyon szeretem, és róla is csak jót olvastam (úgy emlékszem régebben én is használtam).  Kisebb kiszerelést szerettem volna, de az nem volt, így egy jóideig el leszek látva hajpakolással (én hajbalzsam helyett használom). Nem apróztam el a körömlakklemosó vásárlást sem: nem szeretem a kis kiszerelésű lemosókat, ha lehet, minél kevesebb műanyag-szemét hagyja el az otthonomat. Így egy literes kiszerelésű körömlakklemosót vettem, ezzel elleszek egy darabig :-)
Egy hirdetésben láttam meg ezt az új Syoss szilikonmentes színvédő & dúsító sampont. Mivel a szappanos hajmosással még nem sikerült igazán megbarátkoznom, viszont elfogy a régi samponom, úgy döntöttem, kipróbálom ezt a szilikonmentes hajápolás keretében. Jön a nyár, a miniszoknyák időszaka és én kitaláltam, hogy "szükségem" van egy csillámfényű testápolóra, aminek köszönhetően csillog majd a barna lábam a miniben az esti bulikban. Sokáig ácsorogtam a DM-ben, mert vagy nincs kereslet ilyen testápolóra, vagy nem jött még el a szezonja, de végül rátaláltam a Balea Young Summer Glam testápolójára. Trópusi illata és csillámfénye van ennek a limitált kiadású testápolónak, nagyon várom már, hogy használhassam!

Ti vettetek valami újdonságot a hétvégén?

2 megjegyzés:

  1. Szia, kaptál egy díjat tőlem :)
    Vagyis amit már megkaptál mástól, azt küldöm újra

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nagyon kedves vagy, köszönöm szépen!

      Törlés