2012. május 18., péntek

"Új" körömnyomda lemezeim



Nagyon kedvezményes áron sikerült hozzájutnom "legújabb" körömnyomda mintalemezeimhez a Vaterán, mégpedig Konad lemezekhez. Eddig csak vágyakozva nézegettem a Konad lemezeket, mert sajnáltam értük kiadni az eredeti árat, így nagyon megörültem, amikor megláttam az aukciót.



Ahogy a fenti kép alapján sejthetitek, használt mintalemezeket vettem, 4 db-ot 2.500 Ft-ért (az eredeti ára 1.500 Ft/db). Kissé karcosak ugyan, de szerencsére csak a minták körül csupán, a mintáknak semmi baja. Gondolom az előző tulaj az eredeti, fémes lehúzót használta, amivel sikeresen megkarcolta a lemezeket. Mivel a mintáknak nincs bajuk, így nagyon örülök, hogy megvettem őket, így megszereztem első Konad lemezeimet.

Lefotóztam őket egyesével is, hogy látszódjanak a minták:


M8-as mintalemez






M4-es mintalemez





M21-es mintalemez





M15-ös mintalemez





Manikűrök az új mintákkal később, hatalmas mennyiségben várhatóak!


Végül pedig Jäger, amint végigdrukkolja a fotózást :-)



4 megjegyzés:

  1. Juj mind nagyon jó :D az első nagyon tetszik a japán jel miatt (vagy kínai ezt nehéz igy kivenni :D) meg az amelyiken az a paca van :D meg az a Kiss me-s se rossz :D Asszem én is szétnézek e-bay-en hogy miket lehetne csekkolni :D

    VálaszTörlés
  2. Nekem is eszembe juttattad, hogy nézzek körül ebayen körömnyomda ügyben :)

    VálaszTörlés
  3. Az Essence körömnyomdáján már régóta gondolkodom, de még nem szántam rá magam : )Talán majd egyszer :) Ezek a lemezek nagyon ötletesek :))

    VálaszTörlés
  4. Nekem is újítanom kellene már mintalemezekből... a cicus nagyon édi, nekem a kutyám szokott ilyen pózokban aludni :D

    VálaszTörlés