2012. május 21., hétfő

Tegnapi zsákmány



Vasárnap sikerült eljutnom DM-be és Rossmannba, hogy vegyek néhány újdonságot, amire úgy érzem, szükségem volt. Ezúttal nagyon ügyes voltam, csak a listán szereplő dolgokat vettem, most nem akarok "felesleges" dolgot vásárolni. A következő dolgokat vettem:




Ahogy korábban már említettem, próbálok természetesebb összetevőjű termékeket alkalmazni a napi rutinom során, ezért vásároltam elsősorban Alverde és Himalaya Herbals termékeket. Minél kevesebb káros anyagot tartalmazó terméket használunk, annál jobban tehermentesíteni tudjuk a bőrünket, és (bízom benne) annál szebb lesz.


Testápolók




Itt beszámoltam arról, hogy elfogyott a kedvenc testápolóm, így be kellett szereznem egy újabb dobozzal. Természetesen épp most rendezték át az üzletet, ahova járok, és sehol sem találtam a makadámdiós testvajat. Mindenképpen maradni akartam az Alverde családnál, így a mandula-tearózsa testápoló jött velem haza, amelyet szintén nagyon száraz bőrre ajánlanak, és nagyon finom illata van. Könnyebben kenhető az állaga a testvajhoz képest, bízom benne, hogy a hidratáló hatása is hasonló lesz. 
Mivel elsősorban a lábszáram száraz, megakadt a szemem a mandulafenyő és shore vaj tartalmú lábápoló vajon. Citromos frissítő illata van, állaga hasonló a testvajéhoz (a neve alapján nem véletlenül), viszont ez könnyebben kenhető ahhoz képest. Azt írják, hogy cukorbetegek számára is alkalmas - ami azt hiszem extra hidratálást jelent a száraz, repedezett bőrnek, így bízom benne, hogy megfelelő ápolás lesz majd a lábamnak.



Arcápolók




A neten szörfözgetve találtam rá a Himalaya Herbals termékekre, és úgy döntöttem, beépítem őket az arcápolási rutinomba. Sajnos úgy érzem, a száraz bőrre alkalmas arctisztító szappan nem volt jó választás a vízhiányos, de kicsit zsíros-normál arcbőrömre, mivel megjelent néhány apró pattanás az amúgy patimentes arcomon, ráadásul nem éreztem, hogy igazán megtisztult volna az arcbőröm esténként. Így olyan termékeket kerestem, amelyek tisztító hatásúak, de nem szárítanak. Így találtam rá a Himalaya Herbals termékekre és került a kosaramba a nim és kurkuma szappan, a gyengéd radírozó arclemosó és az alkoholmentes tisztító és frissítő tonik. Nagyon kíváncsi vagyok, hogy hatnak majd a bőrömre ezek a termékek, tartós használat után beszámolok majd az eredményről. 
Smink és más oldalán olvastam egy nagyon érdekes cikket az arcradírokról, és elgondolkodtam, hogy talán mégsem teszek olyan jót a bőrömmel a sok dörzsöléssel, vagyis a mechanikai radírok helyett inkább a kémiai vagy biológiai radírokkal kellene ápolnom az arcom. Így a listáról kiválasztottam a Rival de Loop Pure Skin gyümölcssavas bőrradírt, és letesztelem, hogy tetszik a bőrömnek. 


Ismeritek, esetleg próbáltátok már valamelyiket?

2 megjegyzés:

  1. Légyszíves a Rival de loop gyümölcssavas bőrradírról majd írj :)

    VálaszTörlés
  2. Én vettem Himalaya Herbals fogkrémet, az nagyon jó ^^ Fura az íze, de aztán megszokja az ember. Várom a beszámolót :)

    VálaszTörlés