2012. május 8., kedd

Spin pin avagy konty egyszerűen



Magdinál olvastam először a spin pin nevű eszközről itt, ami nagyon megfogott engem, mivel mindig is tetszettek a szép kontyok, de egyrészt soha nem voltam elég ügyes hozzá, másrészt pedig túl selymes a hajam ahhoz, hogy olyan könnyen össze lehessen fogni kontyba. 







A fenti csomagolásba bújtatva jutottam hozzá a saját spin pin-jeimhez, vagy ahogy a csomagoláson hívják Hair scroo-hoz. Két színben kapható, én a szőke hajamhoz a világosabb változatot vettem meg, természetesen kapható sötét színben is, így mindenki ki tud választani. A sötét színű eszköz egyébként kapható az Ebay-en is potom árért, a világosabb, nekem való színt azonban csak drágábban árusítják, ugyanannyiba kerül (vagy került akkor, amikor megvettem), mint amennyiért a Müllerben meg tudtam vásárolni, kb 1200 Ft.




Ahogy láthatjátok, 2 egyszerű kis spirálról van szó, amelyeket az összetekert hajba kell csavarozni, egymással ellentétes irányba. Hihetetlen módon valóban megtartja a kontyot ez a két egyszerű kis csavar, és egyáltalán nem bonyolult a felhelyezése sem!

A csomagban található még néhány rajzos leírás többféle frizura készítéséről is:








Amióta megvettem, egész gyakran hordok én magam is kontyot :-)
Nagyon szeretem virágos hajgumikkal díszíteni, nagyon nőies tud lenni a kis virág az ember lánya hajában. Egyszer egy barátnőm megjegyezte, hogy úgy nézek ki, mint egy flamenco táncos a nagy rózsával és a hozzá illő ruhával a hajamban :-)

Mivel kissé fokozatosra lett vágva korábban a hajam, itt-ott kilóg néhány szál, de azért megmutatom Nektek, hogy szoktam viselni.







Aki egyszerű frizurára vágyik, ajánlom bátran ezt a kis eszközt!





5 megjegyzés:

  1. Basszus, kell nekem is ilyen!
    Persze, hajgumival is megtehetem ugyanezt, de na.. :P

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Sötétebb hajhoz lehet olcsón rendelni E-bayről!
      Csak a szőkéhez való aranyszínű drágább

      Törlés
  2. Ahogy nézem, ügyesen megcsináltad, nem is látszik ki, szóval végül is az kb mindegy, milyen színű. Meg jajj de kis édi virágosak is vannak.
    Viszont a világosabb mekkora szemétség már hogy ennyivel drágább... :I

    VálaszTörlés
  3. Igen, a kis virágosak tetszenek nekem is.
    Néha kilóg kicsit (nincs túl dús hajam...)
    Én is meglepődtem, hogy a világosabb miért ennyivel drágább, biztos sokba került lefesteni a fémet... :-)

    VálaszTörlés
  4. örülök hogy írtál erről, mert én is vettem ilyet, de elhánytam a papírját. Munkám miatt (ápoló) muszáj a hajam feltűzni. Nagyon csinos kontyot lehet ezzel is készíteni.

    VálaszTörlés