2012. május 30., szerda

Serical hajpakolások


Ebben a bejegyzésben az általam használt hajpakolásokat szeretném bemutatni Nektek, amelyek a Kallos Kft által forgalmazott olasz Serical hajpakolások: a Frutta és a Latte.





Serical Frutta hajpakoló krém

A csomagolás szerint ez a hajpakoló krém gyümölcsök és növények kivonatát tartalmazza, használatától a haj lágyabbá és könnyen formálhatóvá válik. Normál hajra ajánlott, a megmosott hajra kell felkenni és 30 perc után bő vízzel lemosni. 

Összetétele:


Ahogy a képen is látjátok, a bödönben hatalmas adag, 1000 ml hajpakolást kapunk, mely nagyon sokáig elég lesz (az árára sajnos nem emlékszem, kb 1000-1500 Ft, ekkora adaghoz nagyon kedvező ár). 


Az AHA gyümölcssavakat tartalmazó krém egy rózsaszínű, gyümölcsillatú, sűrű pakolás. Számomra nagyon kellemes az illata, szeretem, lemosás után is érzem a hajamon az illatát (ha nem ecettel öblítek hajat). A hajam normál, a végei kicsit szárazak, tökéletes ápoló a hosszú hajamra ez a pakolás. Ami számomra fontos, hogy nemcsak ápoltnak és puhának érzem alkalmazása után a hajam, de dúsabbnak is. A vékonyszálú hajam sokszor túlselymesítik a hajbalzsamok, aminek köszönhetően nagyon puha ugyan a hajam, viszont nehezen kezelhető, olyan selymes. Ezzel viszont nincs ilyen problémám, pont a megfelelő mértékben ápolja, és nem lesz nehezen kezelhető módon selymes. A hatalmas adag nagyon sokáig elég, és ha egyszer elfogy, biztosan újra vásárolom!


Serical Latte milk protein hajpakoló krém

A csomagolás szerint a tejproteinnek köszönhetően a krém kiválóan alkalmas mindenféle hajtípus ápolására. A hajat fénylővé és puhává teszi.Különösen igénybevett (elvékonyodott, szőkített, dauerolt) haj ápolására ajánlott, a megmosott hajra kell felkenni és 30 perc után bő vízzel lemosni. 

Összetétele:


Ezt a hajpakolást kb 1 hónapja vásároltam újra, amikor belém bújt a kisördög, hogy kellene másik pakolás a Frutta mellé. Régebben, amikor nagyon száraz volt a hajam, ezt alkalmaztam és igazán hasznos volt. Most azért vettem meg, hogy ha nincs időm a hajpakolást fél óráig a hajamon hagyni, csak 5-10 percig (hisz lássuk be, nincs mindig ideje erre az ember lányának kora reggel) akkor inkább ezt a hajpakolást alkalmazni.  Az illata engem vaníliafagyira emlékeztet, amely szintén érezhető lemosás után. Valóban nagyon hasznos a száraz, igénybevett haj ápolására. Egy kicsit sajnos lelapítja a hajam, ha 30 percig hagyom a hajamon, de mint említettem, ezt inkább rövid ideig, hajbalzsamként alkalmazom, így nincs ilyen problémám.

Tehát a normál, nem száraz hajra én a Frutta pakolást ajánlom, akinek kissé problémásabb, szárazabb a haja, annak a Lattét. Én mindkettővel meg vagyok elégedve, az általam leírt kombinációban használva. Nagyon sokáig nem kell most vennem hajpakolást, balzsamot, de elfogynak, újra fogom vásárolni őket.

Ismeritek ezeket a hajpakolásokat? Nektek milyen hajpakolás vált be?

2 megjegyzés:

  1. Nem ismerem őket, de egész jól hangzik. :D Én nem használok semmilyen hajpakolást meg haj izéket a hajamra, csak sampon és hajlakk kerül a hajamra általában. :D

    VálaszTörlés
  2. A Latte-t megvettem 2 hete és nagyon még vagyok vele elégedve :-) ma a fodrászom azonnal felismerte a hajam illatáról :-D mint kiderült ő is ezt használja ;-)

    VálaszTörlés