2012. május 29., kedd

Planet Spa arcmaszkok



Általában nem vásárolok az Avontól arcápoló termékeket, mert nem tolerálja a bőröm a krémeiket, de kb 2 hónapja felfedeztem a Planet Spa maszkokat, azóta használom őket és mondhatom, nagyon meg vagyok velük elégedve! Kis vacillálás után két maszkot rendeltem: a thaiföldi lótuszvirág pórustisztító arcmaszkot és az afrikai shea vajas bőrtápláló arcmaszkot. 


Sajnos a papírdobozokat eldobtam, így nem tudom leírni az összetételüket, csak a véleményem tudom ezúttal megosztani Veletek. 


Planet Spa thaiföldi lótuszvirág pórustisztító arcmaszk


75 ml pakolás érkezett a lila tubusban. Tetszik, hogy tubusos a csomagolás, szerintem ez mindig higiénikusabb, mintha egy tégelybe kellene belenyúlnom minden alkalommal. A krém lila színű felkenéskor, majd száradáskor fehérré válik. A pakolás hatóideje 5 perc, ami számomra ideális, mert a tisztító maszkokat  reggelente szeretem alkalmazni. A reggeli hajmosás után felteszem a hajpakolást, amelynek úgyis kell 20-30 perc hatóidő, így ezalatt van időm alkalmazni az arcpakolást is, amelyet a hajpakolás lemosásakor vízzel el tudok távolítani.
Így néz ki a maszk száradás közben (hogy legyen vicces fej is a blogon :-):



A bőröm szépen felfrissíti, az apró mitesszerekkel elbánik, de az orromon lévő nagyobbakkal sajnos nem tud. Ennek ellenére nagyon szeretem, mivel a frissítő hatása számomra megfelelő. Mindenképpen újra fogom vásárolni, amikor elfogy, illetve szeretném kipróbálni a Plant Spa holttengeri tisztító pakolást is. Nagyon tetszik az érzés, hogy friss, üde arcbőröm lesz már kora reggel ettől a pakolástól!


Planet Spa Afrikai shea vajas bőrtápláló arcmaszk


Ez a pakolás szintén egy 75 ml-es tubusban érkezik, a pakolás színe ezesetben is ugyanolyan, mint a csomagolásé. Az afrikai shea vaj régóta a bőrápolás egyik alapját képezi: sok A, E és F vitamint tartalmaz, serkenti a bőr öngyógyító hatását és hosszantartó hidratáltságot biztosít. Elsősorban azért vásároltam ezt a pakolást, mert kissé vízhiányos a bőröm, ezzel szeretném a bőrt puhítani, hidratálni. 
A hidratáló maszkokat én inkább este szeretem alkalmazni, szerintem az arcbőrnek inkább este van szüksége extra hidratálásra. Azt gondolom, hogy nincs is jobb kényeztetés a bőr számára, mint egy kis arcradír után egy tápláló-puhító arcpakolás, majd a szépítő alvás. Ezért én ezt az arcpakolást este alkalmazom, bár a csomagolás 5 percet ajánl, szívesebben hagyom fent tovább az arcomon. Mikor már elég volt, egy bevizezett frottír maszkot (kis méretű törölköző is jó lehet e célra) beteszek a mikróba kb fél percre, hogy felmelegedjen, majd az arcomra borítom. Úgy érzem, hogy ennek segítségével a maradék anyagot is beszippantja a bőröm, így nem is kell lemosnom a maradék pakolást. Nagyon finom puha lesz a bőröm alkalmazása után, így már nem is kell arckrémet használnom.

Mindkét arcpakolást nagyon szeretem, bátran ajánlom mindenkinek! A pakolások ára akciósan 7-800 Ft. 
Ha választanom kell, azt hiszem a tisztító arcpakolást választanám, mivel azt használom gyakrabban. Ennek oka nem a shea vajas pakolás hiányossága, hanem az, hogy esténként szívesen alkalmazok más, hidratáló arcmaszkot is. Ezeket is bemutatom majd egy későbbi bejegyzésben. 

Ismeritek ezeket a pakolásokat?

4 megjegyzés:

  1. Katalógusban láttam és már sok dicséretet hallottam róla, úgyhogy lehet, hogy adok a pórustisztítósnak egy esélyt :) Csak most éppen találnom kellene valakit, aki Avonozik, mert hosszú idő után most először rendeltem, de nem voltam megelégedve a hölgy munkájával :/

    VálaszTörlés
  2. Pont a lótuszvirágosra várok, hogy megérkezzen:)

    VálaszTörlés
  3. Tök jó, hogy írtál róluk! Pont maszk vásárlás előtt állok :) valami pórustisztítósat keresek, mivel hidratáló maszkom van:) . Köszi a bejegyzést! :) Megnézem milyen áron vannak most :) .

    VálaszTörlés
  4. kősz
    élvezet ilyen cikket olvasni
    én avonozok és van egy főlős seavajas arcmaszkom 700ft ért ha érdekel valakit
    kőszi
    Laboda Viktoria Pécs

    VálaszTörlés