2012. május 24., csütörtök

Pelyheske újra akcióban



Sokat vadásztam márciusban az Essence pelyheskéjére, és mégis, azóta alig használtam egy-két alkalommal. Ezért most előkaptam, hogy őt mindenképpen használom a mai manikűrömhöz, ami ilyen lett:


Aranyfényű szolid pelyhek látszanak az erős rózsaszín körömlakkon, amit feldobtam még egy körömmatricával is, mivel azt sem használtam az utóbbi időben.


Nagyon tetszik ez az összeállítás, biztosan máskor is lesz még ilyen manikűröm.


A használt termékek:


Essence Better Than Gel Nails alapozó lakk
S-he körömlakk 224 Aquashine (régi, nem tudom, kapható-e még ez a szín, én nagyon szeretem)
Essence Nail Art Night in Vegas (alias pelyheske)
Essence Nail Art Sealing Top Coat fixáló fedőlakk

Ti milyen manikűrt készítettek legutóbb?

4 megjegyzés:

  1. Szép lett, ilyesmit már én is keresek egy jó ideje, meg Essence Fruity lakkokra :)

    VálaszTörlés
  2. Szép ez a manikűr, magamon is eltudnám képzelni! :) Olyan rég lakkoztam, hogy már nem is emlékszem, milyen volt utoljára a körmöm, de ma nagyon rám tört a festhetnék. Na majd talán holnap :)

    VálaszTörlés
  3. Köszi csajok! :-)
    A rózsaszín csillámos Essence lakkra én is nagyon vártam, de élőben már nem tetszett, így otthagytam a Müllerben. Nálunk a Rossmanban pedig még mindig nem tették ki...

    VálaszTörlés