2012. május 3., csütörtök

Néhánynapi köröm



Szerencsésen túl vagyok ismét egy vizsgán, amelynek köszönhetően az utóbbi napokban nem volt túl sok időm a blogra. A mai vizsgámmal viszont letudtam a tavaszi vizsgaidőszakot (milyen jó, hogy nem vagyok már egyetemista :-) így koncentrálhatok újra a tervezett bejegyzésekre és a szépségápolásra, alakformálásra.

Meg is mutatnám tehát a hétvégén készült lakkozásomat, ismét a repesztő lakkokhoz nyúltam. Nagyon tetszenek a Lovely repesztőlakkjai, van is belőlük 4 színem. Most a rózsaszínt használtam fel, így sikerült:






A körmeimet sajnos le kellett reszelnem rövidre, mert a jobb kezem két ujján nagyon gyenge volt a köröm egy része, emiatt hamar le is dobta a körömlakkot. Viszont nem szeretem, ha más-más formájúak a körmeim, ezért úgy döntöttem, hogy lereszelem kis kerek rövidre őket addig, amíg a rossz minőségű köröm le nem nő. Sajnos be kell valljam, kicsit nehezen viselem a körmeim gyengeségét, nem örülök a jelenlegi állapotnak. Tudom, hogy a műköröm lenövesztés ezzel jár, de kifejezetten örülnék (köröm szempontból) ha néhány hónappal később lenne.


A használt lakkok:

NYC Toughen Up! Strength körömerősítő lakk
S-he lakk 342-es
Lovely repesztő körömlakk 14-es
Orly In a Snap! UV szűrős lakkszárító fény

A S-he lakk nem egy mai darab, de teljesen jól működik.





Update: mivel a rossz minőségű körömvéget eltávolítottam, kifejezetten tartósnak bizonyult ez a manikűr, vasárnap kentem fel, de csütörtökön sincs semmi baja.

2 megjegyzés: