2012. május 8., kedd

Napi köröm



Ismét egy körmös posztot hoztam Nektek, ami 2napi köröm lett, mivel ősziesnek ítéltem a művet és nem maradt sokáig rajtam. Mindezek ellenére meg szeretném mutatni, mivel újra elővettem az Essence körömnyomdámat, amit mostanában kissé hanyagoltam, pedig az év elején hatalmas volt a szerelem. 








Több olyan lakkom is van, amelyet még egyszer sem kentem fel a körmeimre, ezért vettem elő a Catrice 560 Rusty But Sexy lakkját, ami önmagában is nagyon szép (sajnos minta nélkül elfelejtettem lefotózni) de fel kellett dobnom valamivel, és mivel rég használtam már a körömnyomdát, hát azt vettem elő. Majdnem mindegyik lemez megvan már, előszeretettel használom is őket, általában egész jól sikerülnek a minták. 

Nektek hogy tetszik?

4 megjegyzés:

  1. Nagyon jó mintával, már rég készülök én is kipróbálni a körömnyomdát :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hajrá, szerintem érdemes kipróbálni. Tervezek egy bejegyzést a körömnyomdáimról, hátha segít majd a választásban! :-)

      Törlés