2012. május 25., péntek

Metal mania



Napok óta vártam-lestem a postást és hatalmas volt az öröm, amikor végre a kezembe került a szürke műanyagba zárt csomagom. A csomagolás ugyanolyan bombabiztos volt, mint a 28-as natúr paletta csomagolása, amit itt láthattok, ezért nem fotóztam újra le. Bubis fólia, nikecell és újabb bubis fólia alkotta a csomagolást, aminek köszönhetően semmi sérülés nem volt a palettán. Ugyanis újabb palettát rendeltem az E-bayről:



Ezúttal egy 88-as palettát rendeltem: sokat nézegettem ezeket a híres palettákat, és eredetileg a Warm palettát szerettem volna, de mivel korábban megvettem a 28-as natúr palettát, ez egyelőre későbbre tolódott (de nem mondtam le róla, az is kell); az Original paletta színei viszont nekem még mindig túl merészek voltak.  Amikor megláttam a Metál mánia paletta gyönyörű színeit, azonnal döntöttem és meg is rendeltem. 

Ettől az eladótól rendeltem a palettámat 11$-ért.




Nos, el kell mondjam, egyáltalán nem csalódtam, a színei teljesen olyanok, mint amelyekre számítottam! Készítettem néhány képet természetes fényben, még nem töröltem le a panek körül a szemhéjport. 






Nagyon meglepődtem, hogy milyen picik a panek, kb 1 forintos méretűek.

Vakus képek:




Úgy érzem sok-sok szép smink készül majd ezzel a palettával!
Nektek hogy tetszik? Ismeritek?

7 megjegyzés:

  1. Remélem hamarosan lesznek swatchok is! ;)

    VálaszTörlés
  2. Nagyon szép, remélem sok smink lesz ezzel a palettával :)

    VálaszTörlés
  3. Szééép :) várom a sminkeket :)

    VálaszTörlés
  4. Swatchokra kíváncsi lennék én is, de jöhetnek sminkek is!:)

    VálaszTörlés
  5. Rendben, nekiállok és készítek swatchokat :-)

    VálaszTörlés
  6. Swatchokat, sminket, minél előbb:):) Nagyon tetszik!

    VálaszTörlés