2012. május 14., hétfő

Márvány körmök



Tegnap a Nail Clubosok is márványos manikűrt készítettek, ami tetszik ugyan, de túl macerásnak érzem, szerintem nem nekem való. Viszont láttam, hogy Carmenesque is elkészítette az ő verzióját márványos körmökre, ami már számomra is kivitelezhetőbbnek tűnt, így mivel épp ideje volt megválni az előző lakkozástól, úgy döntöttem megpróbálkozom én is ezzel.



Első próbálkozásra talán nem is lett olyan rossz :-)

Hogy készült?
Alapozó lakkal kezdtem a műveletet, majd a két színt felkentem a körmeimre egymás mellé, majd a kikészített fogpiszkálóval rajzolgattam bele ilyen-olyan mintákat. Ami tetszik ebben a mintában az, hogy nem lesz szabálytalan, nehéz elrontani, hisz soha nem lesz az embernek két egyforma körme (legalábbis nekem nem)



Másik kéz, már vakuval:



Biztos lesz még ilyen manikűröm, tetszik ez a technika!


A lakkok, amiket használtam:


Essence BTGN alapozó lakk
Essence Colour&Go körömlakk Enchanted Fairy (36)
Essence Colour&Go körömlakk Reach Peach (62)
Orly In a Snap UV szűrős lakkszárító fény


Ti kipróbáltátok már ezt a technikát?

5 megjegyzés:

  1. Tök szép lett!Én egyszer próbáltam meg,de hűű nagyon csúnyácska lett:(

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kitartás!
      Őszintén szólva, én magam is meglepődtem, hogy elsőre vállalható lett az eredmény :-))

      Törlés