2012. május 24., csütörtök

Mai smink: Essence Long Beach feljavítva



Korábban ebben a bejegyzésben panaszkodtam, hogy alig látszanak a szememen az Essence Sun Club Long Beach paletta színei. Sorától kaptam tippet (köszi szépen!), hogy egy fehér szemceruza alappal erősíthetőek a színek, teszteltem, valóban működik, így ma ismét ezzel festettem ki a szemem.




A paletta színei egyébként nagyon szépek, amikor először olvastam róla, egyből eldöntöttem, hogy ha látok valahol, mindenképpen megveszem. Mivel az általam látogatott Rossmannban a Sun Club paletták az állandó kínálat részei, hamar az enyém lett. Azonban sokáig hanyagoltam, mert gyakorlatig nem látszott a szememen.  Most viszont megvan a megoldás: fehér szemceruzával alapoztam a szemhéjam, így már sokkal jobban látszottak a színek a szemhéjamon, bár még így is inkább natúr sminknek mondanám, mint barnásnak (élőben a sötétebb színek jobban látszódtak)



Ti ismeritek ezt a palettát?

5 megjegyzés:

  1. Válaszok
    1. Én is :-)
      Azóta próbálgatom már a 28-as palettával is

      Törlés
  2. ÚÚ óriás pillák <3 és a szád :$ mi van rajta ? Gyönyörű :$

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi :-)
      A pilláimmal én is meg vagyok elégedve :-)
      A szájfény a Catrice Strike a Pose szájfénye, azt hiszem kifutótermék volt nemrég, amikor vettem

      Törlés
  3. Egyik kedvenc palettám :) De igen, valóban vannak benne színek, amiket nehéz előhívogatni. Ez egy tök jó módszer! :))

    VálaszTörlés