2012. május 23., szerda

Mai smink és outfit



Ma reggel ismét próbáltam néhány fotót készíteni a sminkemről, illetve a ruhámról. Tegnap nagyon fáztam a munkahelyemen, így ma előkerült a farmerruhám, amelytől idén már elbúcsúztam, hogy őszig nem lesz rá szükség. Emellett egy eddig nem használt színhez nyúltam a Miss Rose palettában, tesztelve a csillogás-szelídítős ötleteimet is. 



Azt hiszem nem túlzok, hogy még soha nem volt zöld szín a szememen. Mint már többször említettem, szinte csak rózsaszínes-barnás sminkeket készítettem, de most úgy érzem, próbálkoznom kell más színekkel, nem korlátozhatom magam ennyire egy színvilágra. No persze ne gondoljátok, hogy rikító zöld szemekkel mentem ma dolgozni, azért annyira nem bátorodtam fel :-)
Hogy tompítsam a Miss Rose paletta szerintem nem nappalra való csillogását, a 28-as natúr paletta egyik bőrszínét tettem fel alapnak, és arra tapogattam fel ecsettel a paletta két zöld színét. A képeket elnézve talán túlságosan jól sikerült a tompítás, halvány zöld színű lett a szemem. Legközelebb kicsit erősebben viszem fel a színt, hogy jobban látszódjon, de azt hiszem, ezzel a módszerrel hordhatóbbak lesznek a Miss Rose paletta egyébként gyönyörű színei.

Itt a képen látszik is, hogy kicsit halovány lett (és hogy mekkora az orrom :-))




A ruhám pedig egy turkálós farmerruha, ami kicsit bő rám (ezért áll el picit a hasamnál), egy számmal kisebb méret is bőven jó lett volna, de egyszerűen nem tudtam otthagyni, annyira megtetszett. Soha nem volt még farmerruhám, mert a homokóra alakom miatt szinte lehetetlen vállalkozás volt eddig farmerruhát vennem, hisz amelyik csípőben jó volt, az nagyon lötyögött a derekamnál. Ez a ruha eredetileg hosszú szabású volt, de a magasságom hiánya miatt nem szeretem a hosszú szoknyákat, ruhákat, így levágattam belőle, így szerintem nagyon csini lett. 





2 megjegyzés: