2012. május 15., kedd

Mai smink és outfit



Szinte a blog indulása óta próbálkozom néhány smink és szett megörökítésével, több-kevesebb (általában kevesebb) sikerrel. A képek elmaradásának oka, hogy a vállalható sminkek készítését egyelőre inkább csak gyakorlom, mint művelem. Ráadásul a munkám, munkahelyem és sminkelési szokásaimnak köszönhetően nem jellemzőek rám a többséget érdeklő extra színes, netán extrém sminkek. Tehát aki egy hiper-szuper-érdekes-színes sminket szeretne látni, az NE kattintson a továbbra. A többieknek pedig íme a mai arcom :-)






A szememre az Essence Sun Club Long Beach paletta színei kerültek. Ez a paletta egyelőre nem egy nagy szerelem nálam, úgy érzem, hogy kissé erőtlenek a színei. Próbálom építgetni, de nagyon kevés látszik rajtam. Másokon nagyon szép sminkeket látok ezzel a palettával, úgyhogy nem adom fel, valószínűleg én nem vagyok elég kitartó :-)




Arc:
Essence Make-up to Match Medium alapozó
Essence Silky touch pirosító Babydoll


Szem:
Essence szemhéjalapozó
Avon Jillian Dempsey barna szemceruza
Essence Sun Club Long Beach paletta
Avon Supershock fekete gél állagú szemhéjtus
Avon Little Red Dress szempillaspirál
Essence szemöldökceruza

Ajkak
Catrice Kajal Designer ceruza140 Rock The Red Carpet
Avon Glazewear Sparkle szájfény Rave


És a mai szerelésem:
(nagyon koncentráltam a fotózáskor  :-))



9 megjegyzés:

  1. Kicsit tényleg erőtlen a szemhéjpúder színe, de mondjuk munkába én is nagyon visszafogottan szoktam sminkelni :) Azt jól látom, hogy ki van húzva a tusvonalad?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen, jól látod. Az ott egy szupervékony tusvonal :-)

      Törlés
    2. Na, pont azt akartam megjegyezni, hogy szupervékony :D Nem is voltam benne biztos, hogy ott van vagy csak odaképzelem? :) Hogy tudtad ilyen vékonyra kihúzni? :)

      Törlés
    3. Komolyan elpirultam, nehogy azt higgyétek, hogy mindig így sikerül! A "titkom" annyi, hogy vékonyra kell hegyezni a gél állagú tusceruza hegyét és csak nagyon óvatosan rajzolgatok piciket. A nagy hegyezgetés hátránya, hogy gyorsan fogy a ceruza, de ezután úgy érzem, megérte :-))

      Törlés
  2. Nekem is több kevesebb sikerrel történik a sminkek fényképezése. Nekem inkább a reggeli kapkodás, és fáradtság visz rá az egyszerűbb sminkek elkészítésére, pedig szeretem az osztálytársaimat lenyűgözni. ^^
    Amúgy próbált egy puha fehér szemcerkával alapozni a szemhéjad, és ujjal felvinni a színt, úgy én erősebb hatást tudok elérni. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi az ötletet, megpróbálom így!

      Törlés
    2. Kipróbáltam, nagyon jó ötlet, tényleg erősít a színén! Köszi még egyszer, ha van még ilyen praktikád, ne tartsd magadban! :-)

      Törlés
  3. nagyon tetszik az a szupervékony tusvonal:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi, sajna még nem mindig sikerül így, de minden reggel lelkesen gyakorlom :-)

      Törlés