2012. május 17., csütörtök

Mai smink és frizura



Úgy érzem, egész belejöttem az önfotózásba, ezért ma is hoztam egy ilyen bejegyzést. Ráadásul számomra meglepő módon a statisztika szerint érdekelnek sok olvasója van a smink-próbálkozásaimnak :-)


Hogy ne legyenek túl unalmasak a sminkes bejegyzéseim, ma a natúr színű blúzomhoz rózsaszín kiegészítőket és lila szemhéjpúdert választottam, mégpedig egy Miss Rose palettát, amihez épp jól jött az új lila Avonos szemceruzám. Mivel kicsit tartok tőle, hogy túl színes fejem lesz a natúr sminkek után, csak két színt használtam a palettáról, de mivel így is többen megdicsértek, hogy jól áll ez a színesebb szemfestés, felbátorodtam és már  a holnapit is megterveztem :-)





A frizurám elkészítéséhez ezúttal a spin pin kontykészítő csodafegyvert hívtam segítségül, jobb képem nincs róla, mint amit fent is láthattok, azaz konty és az imádott rózsáim körülötte. Amiért úgy döntöttem, hogy megemlítem, az, hogy kérdeznék tőletek: Ti figyeltek arra, hogy váltogassátok a frizurátokat a hét során? Egy workshopon veszek részt a héten, és a fiúk ma már megjegyezték, hogy hihetetlen, hogy minden nap más frizurával jelenek meg reggel. No nem kell komoly frizurákra gondolni, de mindig kicsit máshogy van feltűzve, bongyorítva, összefogva a hajam, mert nem szeretem, ha mindig ugyanúgy néz ki. Csak én fektetek erre hangsúlyt, vagy ti is szeretitek a változatosságot a hétköznapi frizurátokkal kapcsolatban?

12 megjegyzés:

  1. nagyon tetszik a hajad főleg így hogy beletetted a kis virágot:) tökre feldobja

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi :-)
      Kell bele valami dísz, ami segít összefogni a hajvégeket, és hát imádom ezeket a kis virágokat :-)

      Törlés
  2. Nagyon tetszik nekem is a kis virág. Én személy szerint nem váltogatom a frizurámat, mivel hát nem lehet nagyon :) Néha elcsatolom. Most meg úgyis tök rövidre fogom nyíratni.
    Amúgy nekem tetszik, ha valaki nem mindig ugyanazt a frizkót viseli. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Többek között ezért növesztettem meg a tüsi hajam anno, hogy tudjam variálni a frizkóm :-)

      Törlés
  3. Tetszik a smink, de be tudnád mutatni a spin pin használataát? A képről nem egyértelmű :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Természetesen! Hétvégén kiegészítem az eredeti bejegyzést egy kis használati útmutatóval

      Törlés
  4. Válaszok
    1. Köszi szépen!
      Sejtettem, hogy Neked bejön majd a lila szemfesték :-D

      Törlés
  5. Nagyon szép, nagyon kecses és nőies. :) Ezúton szeretnélek meghívni a blogomra mint vendégposztolót. Ha érdekel a dolog a Ms.Stargate@vipmail.hu címre írj kérlek és elmondom mire gondoltam pontosan. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Irulok-pirulok :-)
      Köszönöm szépen a meghívást, igazán megtisztelő! Írom is a levelet :-)

      Törlés
  6. Csatlakozom nekem is tetszik a virág a hajadban és persze a smink is,ja és nagyon szép bőröd van!:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi, tényleg irulok-pirulok :-)

      Törlés