2012. május 16., szerda

Mai smink és frizura



Ma is volt időm művészkedni (persze csak olyan PAncsi féleképpen) és fotózni is, így kivételesen ismét hoztam egy sminkes bejegyzést, kiegészítve a mai frizurámmal, hátha tud valaki ötletet meríteni belőle.


A tegnapi smink fiaskó után nem volt kedvem újabb próbát tenni a Sun Club palettával, annak ellenére, hogy Sorától jó kis megoldási javaslat érkezett, amit hétvégén mindenképpen letesztelek. Ezért ma az Essence egy másik palettájáért nyúltam, mégpedig a To Die For palettáért, ami a változatosság kedvéért szintén egy barna összeállítás. Ezzel a palettával már sokkal jobban sikerült a sminkem, legalábbis én nagyon meg voltam vele elégedve :-)

Azzal sajnos már kevésbé, hogy ma nem ment olyan jól a fotózás és nem sikerült úgy megörökíteni a szemsminket, mint amilyennek én láttam. Azért teszek fel képet, hogy lássátok, valamit mégiscsak alkottam ma.




Ennyire nem csillogós ez a paletta, de csak vakuval készült ma értelmes kép.

nem sikerült középen lekapni a fejem :-S



A hajam:

Feltételezem sokan hallottatok már a zoknis göndörítő módszerről, mely segítségével ártalmas hőhatás nélkül göndöríthetünk a hajunkon. Ezt a módszert én már évek óta alkalmazom, csupán én zokni helyett kiszuperált nylon harisnyát használok. A "titok" annyi, hogy feltekerünk egy-egy hajtincset egy zokni-harisnya csíkra, majd összekötjük a végeket egy kis gubancba. Ha kisebb csigákat szeretnék, több csomót készítek, ha nagyobb loknikat, akkor kevesebbre tekerem fel a hajam. Kedvfüggő, hogy fújok-e hajformázót a hajamra: formázóval tovább tartanak a loknik, ha viszont selymesebbet szeretnék, akkor hanyagolom a hajformázót és inkább csak egy kis folyékony selyemmel kényeztetem, vagy azzal sem.
Hihetetlen szögegyenes a hajam, ami viszonylag gyorsan lelapul, és szeretem, amikor dús frizurát tudok varázsolni magamnak. Ma például megkérdezték a munkatársaim, hogy póthajam van-e, hogy ennyire dús lett a frizurám ma reggelre :-)




Próbáltátok már ezt a hajgöndörítő technikát?


4 megjegyzés:

  1. Pancsi, én még nem is hallottam erről a módszerről, de eszméletlenül hatásosnak tűnik! oO Ha esetleg akad a hétvégi smink mellett egy kis szabadidőd, nincs kedved hozni pár fázisfotót? Vagy egy linket legalább, hogy el tudjam képzelni a menetet? :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Természetesen alkotok egy bejegyzést ezzel kapcsolatban, ha van rá igény :-)
      Megbeszélem az Emberemmel, hogy segítsen fotózni és elmagyarázom, hogy működik!

      Törlés