2012. május 21., hétfő

Mai outfit és smink



Nem tudom, ti hogy vagytok vele, de én imádok madárcsicsergéses napsütésre ébredni, ilyenkor mindig vidáman indul a napom, és bátrabban előkapom a rég hordott ruhákat is. Így került elő ez a fehér nadrág, amit a nagy kedvenc vadállatmintás felsőmmel párosítottam. 





Sajnos továbbra sincs reggeli fotósom, de úgy látom, érdekelnek titeket az ilyen bejegyzések, ezért próbálom a lehető legjobbat kihozni a tükrös fotózásból :-)

Sajna a sminkes fotók ezúttal nem lettek túl tökéletesek, de azért mutatok egyet-kettőt:



Próbálom szelídíteni a Miss Rose púder csillogását, ezúttal ez lett belőle:



A kezembe került az Essence Stay with me hosszan tartó szájfény Trendsetter színe, ami januárban volt kifutó termék, akkor lecsaptam rá, de nem túl sokat használtam. Most viszont ezt használom néhány napja, szerintem a natúr sminkekhez nagyon jól néz ki egy erősebb rózsaszín árnyalatú szájfény. 

Ti mit viseltetek ma?

2 megjegyzés:

  1. Csini párosítás :) én ma pakolásztam a szekrényben :) az ezer éves kinyúlt cuccokat kidobáltam végre, de egy farmert találtam, amit még nem is hordtam:O és tök jó:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi!
      Nincs is annál jobb, mint meglepi ruhákat találni a szekrényben :-)

      Törlés