2012. május 18., péntek

Mai outfit és smink



Ma végre nem kellett kiskosztümöt vennem (valójában szeretem a kosztümöt, no de mindennap azt viselni elég unalmas öltözék). Bízva abban, hogy később jó idő lesz, egy vékony kisruhát vettem elő a szekrényből, és mindenki megdöbbentésére balerinacipővel viseltem.





Mi a megdöbbentő a balerinacipőben? Nos az én esetemben annyi, hogy általában magas sarkú cipőt hordok, a munkatársaim szabályosan ledöbbennek, ha meglátnak az eredeti magasságomban, annyira nincsenek hozzászokva a 165 cm-hez :-)
Ezt a rucit egy turkálóban találtam, és nagyon szeretem, olyan kis könnyű és egyszerű darab (mikor múlt héten ezt viseltem, a postán leszólított egy idős fotós pasi, hogy lehetnék a modellje, nagyon vicces volt :-))


A sminkem ezúttal egy rózsaszín Jollie France szemhéjpúder keverve a tegnapi lilával, de sajnos a képen a rózsaszín nem igazán látszik. Sajnos ma reggel a vaku nélküli képeken semmi nem látszott, így most csak ezt tudom mutatni:



6 megjegyzés:

  1. csini:) imádom az ilyen ruhákat mert annyira kényelmesek, sőt a legkényelmesebbek! főleg ilyen pipőkkel:)

    VálaszTörlés
  2. Nagyon csini. :)A cipőkkel én is így szoktam lenni csak én az ellentéted vagyok. :D Múltkor a tanár szabályosan tátott szájjal nézte és jelentette ki a másik osztály jelenlétében hogy engem magassarkúban soha nem látott még :D

    VálaszTörlés
  3. Nagyon jó ez a ruha, egyszer én is turiztam egy hasonló tunikát :)

    VálaszTörlés
  4. Csini ez a ruha! Én az ilyeneket pont balerinával szeretem:)

    VálaszTörlés
  5. Köszönöm szépen csajok :-)

    VálaszTörlés