2012. május 9., szerda

Hello Kitty mini kabuki



Ma megérkezett egy újabb rendelésem az Ebayről, mégpedig egy Hello Kitty mini kabuki ecset szintén Hello Kitty mintás tokban. 





Április 14-én rendeltem meg és fizettem ezt a kis ecsetet, tegnap, azaz május 8-án érkezett meg. Gyors ez is, bár más eladóktól érkezett már meg hamarabb is csomagom Kínából (de természetesen ezzel is nagyon elégedett vagyok). Ettől az eladótól rendeltem az ecsetet, viszont már nem látom nála ezt a terméket, másoknál viszont igen! 4,2$-ba került az ecsetke, úgy látom, most már ennél olcsóbban is kapható. 




Kissé nagyobb ecsetre számítottam, de úgy érzem, megfelelő lesz a mérete az arcomra. A szőre nagyon-nagyon puha. A párom kézbe vette és percekig simogatta vele az arcát, annyira tetszett neki, tehát elmondhatom, hogy nemcsak az én véleményem szerint pihe-puha (persze amikor mondtam neki, hogy Hello Kitty-s, elborzadva tette le... pasi...). Egyelőre nincs túl sok tapasztalatom az ecsetekkel (most várok egy ecsetkészletet még), de nekem jó minőségűnek tűnik (egy-két drogériás ecsetem van eddig). A formája nem teljesen kerek, kissé hosszúkás ami, úgy érzem, a mini ecset esetében kifejezetten előny. 




A hozzá tartozó tok nagyon aranyos és persze praktikus, utazáskor könnyedén belehelyezem az ecsetet és mehetünk. Jó a mérete, bőven elfér benne az ecset, nem túl nehéz belegyömöszölni. Egy kicsi karcolás nyomot láttam a tok alján, de számomra nem zavaró. 

A MAC feliratról: a megrendeléskor nekem nem is tűnt fel, hogy erre is feltették a MAC feliratot, amiről természetesen én is tudom, hogy hamis (vagy legalábbis sejtem, mert nem igazán tudom, milyen igazi MAC ecsetek, ecsetkészletek vannak). Tehát eszem ágában sincs azzal hencegni, hogy MAC ecseteim vannak, mert tudom, hogy nem azok. 

Teljesen elégedett vagyok a vétellel, alig várom, hogy kipróbálhassam sminkelés közben!

2 megjegyzés:

  1. Én is gondolkodok már azon hogy rendeljek-e az ebay-n... :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nekem nagyon beváltak eddig az onnan rendelt termékek, és mivel telhetetlen vagyok, folyamatosan érkeznek a csomagok.
      Nagyon izgalmas mindennap úgy hazajönni, hogy ma vajon mit hozott a postás :-)

      Törlés