2012. május 23., szerda

Fülbevalók E-bayről



Már említettem, hogy nagy rajongója lettem az E-baynek: annak a hatalmas kínálatnak, ami ott elérhető. Ezúttal a mostanában kapott fülbevalókat mutatom be Nektek:



Négy pár fülbevalót rendeltem, nem mindet magamnak, fele egy barátnőmé lesz, aki nagy bizsu rajongó. Nekem pedig ki kell lyukasztatnom újra a fülem, mert az utóbbi időben sokáig nem hordtam fülbevalót és benőtt a lyuk a fülemen. Ennek fényében persze merész ez a nagy fülbevaló bevásárlás, de olyan aranyosak, hogy nem tudtam ellenállni nekik :-)

Nézzük hát őket egyesével:

A pávaszemes fülbevaló az Emberem szerint borzalmas, szerintem viszont gyönyörű :-) Soha nem volt még a fülemben ekkora fülbevaló, nagyon kíváncsi vagyok rá. Tőle rendeltem, 1 $-ba került.



Rózsaszín tollas szépség 1 $-ért ettől az eladótól:



Cuki ruhácskák (tőle 1 $-ért):



Picike strandpapucsok (ettől az eladótól, szintén 1 $-ért):



Ti mit rendeltetek mostanában E-bayről?

12 megjegyzés:

  1. Nekem a rózsaszín tollas tetszik a legjobban:)
    Én legutóbb őket rendeltem: http://pamacs-ka.blogspot.com/2012/05/ebay-es-szerzemenyek.html
    Viszont már kinéztem az új áldozatokat:P

    VálaszTörlés
  2. Nagyon tetszetősek. :D Én ékszert ritkábban veszek mostanság h készítek magamnak, de azért az e-bay az e-bay :D Tollasat meg én is szeretnék. ^^

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Juj és kitől van a tollas??? és mennyi volt ?:)

      Törlés
    2. Kajak.. bocsi.. utcsó vizsga és egy szaladgálos napom valót .. Nem érzem magam >.<

      Törlés
    3. Nem Te nézted el, utólag írtam bele, amikor kérdezted! :-)

      Törlés
    4. Na jól van. :D Te kis ravasz :P :D

      Törlés
    5. Nem akartalak félrevezetni! :-)
      Gratula az utolsó vizsgához! Gyorsan végeztél :-)

      Törlés
    6. Gondoltam :D De én is figyelhetem volna jobban vagy nem tudom :D Köszi. :) Hát igen mert volt pár előrehozott mert egyik tanárom balesetet szenvedett és emiatt :) Most már jön a gyakorlat :)

      Törlés
  3. hú nagyon jók :) a kis papucs milyen édes:D

    VálaszTörlés
  4. Nekem ma egy rucis fülbevaló, csak az enyém bronzszínű és inkább ilyen kötényruha alakú, de a tiéd is nagyon tetszik, lehet, hogy is vadászom! :)

    VálaszTörlés