2012. május 10., csütörtök

Essence körömnyomdám



Néhány hónapja, Ani oldalát és gyönyörű műveit meglátva éreztem úgy, hogy nekem mindenképpen "szükségem van" egy körömnyomda készletre. 






Keresgéltem a körömnyomdák között, és bár nagyon tetszettek a Konad körömnyomda mintalemezei, elsőre túl drágának ítéltem ahhoz, hogy bevásároljak egy múló hóbort miatt: ekkor még ugyanis műkörmöket viseltem, és nem született meg a döntés azok lenövesztéséről. A körömnyomda azonban az egyszerű színű/mintájú műkörmöket is fel tudja dobni, így gondoltam próbaképpen kipróbálom a méltán népszerű Essence körömnyomdáit. 

Megvettem tehát a körömnyomda készletet, amely állt egy mintalemezből, a nyomdázó párnából és a lehúzóból, valamint vettem hozzá gyártott speciális (vagyis nagyon sűrű) körömlakkokat is: fehéret, feketét és szürkét (amit sajnos nem volt érdemes, ugyanis olyan halovány, hogy nem/alig látszik a körmökön).




Aztán ahogy megtetszett ez a dolog, úgy szépen beszereztem a többi mintalemezt is, amit csak az Essence pulton találtam (talán egyet hagytam ott, aminek egyáltalán nem tetszettek a mintái). Előnyük, hogy igen kedvező áruk van, a Konad mintalmezek árának kb 1/3-a, kb 500 Ft. A Konad mintalemezek ezzel szemben viszont nagyon sokféle mintával kaphatóak, tehát aki keveselli az Essence mintákat, egész biztosan talál kedvére valót. 
Én a következő lemezeket vettem meg:

Ezt kaptam a csomagban:


Ezeket pedig külön vettem:






Néhány kép azokról a körmökről, amelyeket ezekkel készítettem. A minták nagy része még a műkörmökre került, és a gyakorló fázisban készültek:

Ezt egy besűrűsödött bordó Astor lakkal készítettem:









Nagyon megtetszett ez a körömdíszítési technika, mivel szabad kézzel egy épkézláb mintát nem sikerült kiviteleznem a körmeimre, ezzel viszont még én is nagyon szépeket tudok alkotni. A bejegyzés készítése közben láttam, hogy mennyi mintát nem használtam még, és eszembe jutott, hogy mennyi ötletem volt még ezzel kapcsolatban, így biztosan több körömnyomdás bejegyzésre is számíthattok :-)
Ráadásul Vaterán ráakadtam egy igen kedvező árú (használt) Konad mintalemez készletre, amit már meg is rendeltem, alig várom, hogy azokat is kipróbáljam.

Ti használtok/próbáltatok már körömnyomdát? Tetszik nektek?

6 megjegyzés:

  1. Nagyon szépek lettek a körmeid, főleg alulról a 3. tetszik :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi szépen, ez Tőled hatalmas elismerés!
      (de azért látom, hogy bőven van mit fejlődni :-))

      Törlés
  2. Nagyon tetszenek, lehet hogy én is beruházok majd egy ilyenre :)

    VálaszTörlés
  3. Nagyon tetszik mindegyik!NA most döntöttem el(sikerült meggyőznöd),hogy kell ez a nyomda nekem!:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. :-))
      Mutass majd képeket az elkészült manikűrökről!

      Törlés