2012. május 16., szerda

Elfogytak #2



Korábban már összegyűjtöttem az elhasznált termékeket és leírtam a véleményemet róluk itt. Ismét összegyűlt egy kisebb adag kiürült flakon, így elmondanám a tapasztalataimat ezekről az elhasznált kozmetikumokról.





Alverde makadámdiós testvaj
Egyszerűen imádom ezt a krémet, úgy érzem, tökéletesen bevált nekem. Részletesen áradoztam róla itt, a véleményem azóta sem változott. Egy problémám van vele, hogy nagyon gyorsan fogy, így nem túl gazdaságos. Emiatt valószínűleg nem ez lesz az egyetlen, általam használt testápoló, de mindenképpen újraveszem, hogy ebből is legyen mindig itthon.

Schwarzkopf Taft Power Kasmír tapintás hajhab
Ez a hajhab az illatával lopta be magát a szívembe. A bőrömre nem szeretek illatos dolgokat használni, hisz az érzékeny bőrnek nem barátja az illatanyag, de szerencsére a hajam nem érzékeny :-) A hajhabokkal általában nincsenek túl nagy elvárásaim, adjon kis tartást a hajamnak, és ne szálljon. Hajhab nélkül ugyanis teljesen kezelhetetlen a hajam, emiatt minden hajmosáskor használnom kell. Többször újravásároltam már ezt a hajhabot, és biztosan meg is fogom még venni, az egyetlen ok, amiért most egy darabig nem ezt fogom használni, hogy az egyik fodrászkellékes bevásárlásomkor megláttam a Kallos hajhabját, és eszembe jutott, hogy annak is kedveltem az illatát :-))

Avon Skin-So-Soft Hidratáló testápoló szérum
Szerencsére szuper-akciósan vásároltam, különben nem lennék túl boldog... Ugyanis egyáltalán nem vált be nekem. Mint említettem, száraz a bőröm és ez a szérum számomra túl harmatos volt, szinte semmit sem ért, szárazon pergett utána a bőröm. Ha egymás után kétszer bekentem vele a bőröm, úgy egy kicsit jobb volt a helyzet, de nagyon örülök, hogy elfogyott, biztosan nem költök erre pénzt még egyszer. Nem szeretném leírni teljesen ezt a terméket, biztos beválik sok-sok embernek, de az én száraz bőrömmel nem bírt el.

Balea arctisztító tej
Évek óta ezt az arclemosót használom (használtam) arctisztításra és sminklemosásra is. Soha nem csípte a szemem, nem okozott problémát, teljesen meg vagyok elégedve vele. Több flakonnal is elhasználtam már, az egyetlen ok, ami miatt most mégis lecserélem, hogy szeretnék természetesebb összetevőjű arclemosót használni. 

Avon Gazdagon hidratáló kézkrém glicerinnel
Évek óta ezt a kézkrémet használom, teljesen megvagyok elégedve vele, nem cserélem le. Gyorsan beszívódik és kellemesen hidratálja a bőröm. Sajnos olyan száraz a bőröm, hogy minden kézmosás után krémeznem kell, de ezt mindenhova viszem magammal, és nincs problémám.

Avon Solutions Ageless Accolade szemránckrém
Néhány éve használok szemránckrémet, de úgy érzem, nem találtam még meg az Igazit. Ez a krém végülis nem volt rossz, de különösebb pozitív hatást sem éreztem. Hidratálta a szemkörnyéki bőrömet, de kicsivel 30 után úgy érzem, hatékonyabb krém után kell néznem. Az Eucerin szemránckrémjeit nézegetem, van valakinek tapasztalata velük?


Ti elhasználtatok valamit mostanában?

7 megjegyzés:

  1. nekem pont most jött össze egy post-nyi adag, itt van: http://bubbiful.blogspot.com/2012/05/elfogyott-i.html

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nem tudom megnyitni ezt az oldalt! :-(

      Törlés
  2. Juj nekem is készülőben van egy iylen poszt. :D Amúgy a fehér szemcerkás dolgot kipróbáltad? :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Még nem próbáltam, mert ma inkább biztosra mentem, de hétvégén kísérletezek vele egy kicsit és ha sikerül, beszámolok az eredményről mindenképp! :-)

      Törlés
    2. Rendben várom már.^^ Remélem tudtam segíteni. :)

      Törlés
  3. Alverde testvaj... óóóó o.O Imádom, már a 3. dobozzal fogyasztjuk :))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. :-)
      Tuti lesz nálam is harmadik doboz!

      Törlés