2012. május 15., kedd

Ékszertárolóim



Több bejegyzés is volt már az újabbnál újabb ékszereimről, de nem mutattam még meg, hol tartom az ékszereim nagy részét, holott büszke vagyok ezekre a tárolókra, hisz én díszítettem őket. Megmutatom most tehát a decoupage technikával készített ékszertárolóimat.



Gyakorlatilag két egyszerű fatárolóról van szó, amelyet páccal, szalvétával és némi krétával díszítettem. A magasabbik egy fiókos szekrényke, ennek eredeti funkciója is ékszertároló volt. Ezt rózsamintával díszítettem:





A másik doboz eredetileg teafiltertartó, de mivel nagyon praktikus módon osztott a belseje, jól használható láncok tárolására. Ezt a másik nagy kedvencemmel, napraforgóval díszítettem :-)






Amit még szeretnék, az egy állványos ékszertároló, amelyre a mostanában rendelt hosszabb láncokat felaggathatom, mert azok egyelőre egy nem túl dizájnos akasztón lógnak.

Amennyiben ehhez hasonló tárolókat szeretnétek, próbáljátok ki a decoupage technikát, egy egyszerű fa tárolóból nagyon csinos és egyedi ékszertárolókat készíthettek!

8 megjegyzés:

  1. tökjó ezek, saját kedűleg csináltad?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. A dobozokat természetesen nem, de a pácolást, szalvétázást és a színezést igen :-)

      Törlés
  2. Nagyon szeretem a decoupage technikát, csináltam már vele ecset- és fűszertartót, falra akasztható kulcstartós szekrényt, gipszre képet :)

    Ha megjönnek az ebayes rendeléseim, én is törhetem majd a fejem, hogy hol tároljam őket...

    VálaszTörlés
  3. Gipszképet rengeteget csináltam én is, olyan szépeket lehet alkotni szalvétákból :-)

    VálaszTörlés
  4. Juj nagyon jók. :D Imádom a kreatív dolgokat. :D Én is tervezek egy tartót készíteni, csak soha nem jutok el odáig. :)
    Ügyes vagy. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi:-)
      Ha elkészül a Tiéd, kíváncsi leszek a végeredményre! :-)

      Törlés
  5. Nagyon szépek::) Nagyon szeretek kreatívkodni, csak mostanában sem idő,sem keret nem volt rá sajnos:( Legutóbbi alkotásom egy kulcsosszekrény volt, ami hamar átlényegült nyaklánc-tárolóvá:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi! :-)
      Jó ötletet adtál, keresek valami szép fa ruhaakasztót alapnak a hosszú láncok tárolásához

      Törlés