2012. május 5., szombat

Díjat kaptam!



Megkaptam a blog első díját, amit nagyon köszönök Vattacukor Virágnak!




Szabályok:
1. Köszönd meg neki és linkeld be azt akitől kaptad.
2. Írj magadról 7 különböző dolgot,bármi lehet az.
3.Add tovább ezt a díjat 15 másik bloggernek.





Mivel a blogon nem volt még személyes bejegyzés, ez remek alkalom egy kis "ismerkedésre", amit tudtam képekkel is illusztráltam.


Van egy imádnivaló cicám, akit Jägernek hívnak.




Szeretek decoupage képeket készíteni





Tinikoromban évekig néhány centis frizurám volt, az öcsém Bélának hívott

Szeretek biciklizni, régebben részt vettem egy 4 órás spinning maratonon is

Mindig szerettem szerepelni, szerepeltem versmondó versenyeken és rendszeresen vezettem műsorokat Balatonfüreden egy családi vállalkozás keretében

Elvégeztem az agykontroll tanfolyamot, ami nagyon sokat segített tinikoromban az önbizalmam fejlesztésében




Vezettem már egyedül  repülőt, mégpedig vitorlázórepülőt

Ülök a repülőben, felszállás előtt


És akik tőlem kapják :-)
Próbáltam olyan blogokat választani, akiknél nem láttam még ezt a díjat, viszont szívesen megtudnék többet a blog írójáról. Kérlek fogadjátok sok szeretettel!

10 megjegyzés:

  1. Válaszok
    1. ÓÓ, igazán köszönöm szépen!
      Micsoda díjeső :-D

      Törlés
  2. Köszönöm szépen:D Am Doo-Doo gardróbjának az írója meghívna,hogy én is olvashassam a blogját? Sajnos még nem vagyok a meghívottak közt,így azt írja ki,hogy "Hozzáférés megtagadva". Ha Doo-Doo nem is olvassa ezt, akkor kérlek Pancsi kérj nekem egy meghívót, vagy ha megírod az email címét Doo-Doo-nak akkor megteszem én. Köszi.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Sajnos nem tudom már olvasni én sem.
      Tegnap este még olvastam a bejegyzését, de ma már visszapattantam ugyanezzel az üzenettel :-(

      Törlés
    2. Sziasztok!

      A blogom azért lett "zárt" egy időre, mert éppen az új megjelenésén dolgoztam!
      Most már elérhető és várlak szeretettel Benneteket! :)

      PAncsi: itt is köszönöm a díjat Neked!

      Törlés
  3. Nagyon aranyos vagy, köszönöm a díjat, rögtön bele is vágok! :) :)

    VálaszTörlés
  4. Köszönöm szépen a díjat PAncsi! :)

    VálaszTörlés