2012. május 12., szombat

Avon zsákmányom a 07-es katalógusból



Ezúttal csupán néhány terméket rendeltem az Avon 07-es katalógusából:





SuperShock gél állagú szemhéjtus: Blackberry
Diamonds szemkontúrceruza: Sugar Plum
Color Trend fésűs szempillaspirál: Black
Advance Techniques Hajvégápoló szérum




Swatch a ceruzákról:


Bal oldalon a Blackberry géltus, jobb oldalon a Sugar Plum szemceruza.

A Blackberry ceruzát tartalékba rendeltem: az akciós, folyamatosan használt termékekből nem akkor rendelek, amikor már kifogytak, hanem akkor, amikor igen kedvező áron adják, így tudom minimalizálni a költségeket, a raktáros dobozomban pedig nem kér enni (ahogy a nagymamám szokta mondani)
Mivel nem igazán van lila szemceruzám, így kíváncsi vagyok a Sugar Plum szemceruzára is, a Color Trend szempillaspirált pedig egyszerűen csak ki kellett próbálnom, szeretem az ilyen keféjű spirálokat.
A hajvégápoló szérumot évek óta használom. Ugyan az elmúlt hetekben tettem egy kitérőt a Kallos hajvégápolójával, de úgy érzem, számomra jobb az Avon hajvégápolója, így visszatérek hozzá.


Akit érdekel a május 23-áig érvényes katalógus, ezen a linken végig tudja lapozni!




A végére pedig egy kis kép a cicámról, Jäger így élvezi az életet miközben én blogolok:


4 megjegyzés:

  1. Istenem nagyon szép a tus meg a cerka is. :O Nekem most először egy sima fekete tus kéne, de te nagyon jól választottál. :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Épp most tesztelgetem a Lovely kis fekete tusát, eddig tetszik. Nézd meg azt is egy Rossmannban!

      Törlés
  2. a sugar plum nekem is megvan és szeretem:) viszont a csillámok at benne már kevésbé...nem lehet őket lemosni:S

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ó jaj, ez most kicsit megijesztett :-(
      remélem azért megbirkózom vele :-)

      Törlés