2012. április 3., kedd

Vadállatos nyomdázott köröm



Szerettem volna első sminkes bejegyzésem megalkotni ma, de még mindig nem tudok számomra is elfogadható képet készíteni a fejemről, sminkről, így még próbálkozom egy darabig ....

A friss körmeimet viszont sikerült többé-kevésbé jól lefotózni, így inkább egy körmös bejegyzés következik ismét. Talán már említettem, hogy amikor elkezdtem beauty blogokat olvasni, beleszerettem a körömnyomdába és hirtelen erős késztetést éreztem a saját körömnyomda megvásárlására. A Konad minták nagyon tetszettek, de úgy döntöttem, kezdésnek inkább egy olcsóbb megoldást választok, és ha nem unom meg nagyon gyorsan, beruházok néhány Konad lemezre. 

Az Essence körömnyomdájával kezdtem nyomdaművészeti pályafutásom, és velük gyakorlok. Egy bánatom volt, mégpedig hogy a kedvenc gyorsszárító lakkom kicsit meghúzta, elkente a mintát. Viszont Anitól megtudtam, hogy az Essence Nail Art Sealing Top Coat fedőlakk nem keni el a mintát, így gyorsan megvettem azt is, ma pedig teszteltem. A körmöm alapszíne most adott volt, mert múlt héten búcsúzóul ezt a gél lakkot kente a műkörmösöm a körmeimre, és nem akartam még eltávolítani. Így könnyedén tudtam gyakorolni, mert bár nem sikerült elsőre minden minta, de csak letöröltem a mintát és kenhettem az újat.
Ezt a mintát mindenképpen szeretném aranyos barnás alappal is megpróbálni, már meg is vettem hozzá a lakkot :-)




Érzem én is, hogy kicsit túlzás ezt a mintát az összes körmömre felkenni, de nem sikerült megállni ... :-)) A kisujjam körmén azonban látszik, hogy én még ezzel a fedőlakkal is el tudtam kenni a mintát, aminek az az oka, hogy többször is áthúztam az ecsetet a mintán, amit nem kellett volna. Lehet, hogy emellett kicsit tovább kellene szárítani a mintát fedőlakkozás nélkül, és segítene ez is a problémán.






A felhasznált termékek:




Rózsaszín gél lakk az alapszín a körmömtől (a műkörmöstől)
Essence vadállatos körömnyomda mintalemez (nagyon sokáig vadásztam a Rossmannban ezt a lemezt, de kitartásomat siker koronázta és szert tettem rá :-))
Essence Nail Art Stampy Polish 002 Stamp Me! Black
Essence Nail Art Sealing Top Coat

Nektek tetszik ez a minta? Használtok körömnyomdát?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése