2012. április 17., kedd

Újabb Avon zsákmány



Ismét nagyon gyors voltam, és már le is adtam rendelésem a 06-os Avon katalógusból, így a következőkkel gazdagodtam:



Rózsaszín papucs pedikűrhöz
Látni kellett volna az Emberem fejét, amikor meglátta :-) Hogy mi a csudáért külön papucsot venni a lábkörmök lakkozásához? Nos, igazi észérveket én magam sem tudok mondani. Egyszerűen kellett :-)) És az nem mentség, hogy csak 499 Ft volt és hogy rózsaszín :-D

Pur Blanca Blush 
Ezt az illatot használom tavasszal, mert ilyenkor már nem szeretem a nehéz parfümöket, inkább csak egy könnyed virágos illatot. A kölni (nekem parfüm) leírása: a száraz olasz bergamott vadborostyán levelekkel és ribizlivel adja a fejillatot. A szívillatot a fehér és rózsaszín virágok kirobbanó hamvassága teszi üdítővé. Vízililiom, rózsa, orgona és bazsarózsa aromája olvad össze a krémes pézsmával, a cédrussal és az aszalt gyümölcsökkel. Az ára 1.999 Ft ebben a kampányban.

Arabian Glow barnítógyöngyök
Az Avon egyik legnépszerűbb terméke. Nekem sem ő az első, a korábbit jó pár évig használtam, de már úgy éreztem, hogy nem az igazi a golyócskák színezőereje. Nem tudtam eldönteni, hogy milyen bronzosítóterméket válasszak a drogériák polcáról. Már néhány hete vacilláltam, mikor megláttam a katalógusban az ajánlatot, hogy aki meghatározott összegért vásárolt az előző brossurából, 999 Ft-ért megkaphatja ezt. Így döntöttem, ismét megveszem ezt, amíg el nem döntöm, hogy milyen más bronzosító termék jön haza velem az üzletekből.






Foot Works Levendulás bőrnyugtató éjszakai lábkrém
Ezt csupán azért vettem meg, hogy enyém lehessen a papucs. Persze nem haszontalan termék, nagyon jól jön majd a nyugtató hatása nyáron, ha már elhasználtam a korábban rendelt hasonló terméket. (699 Ft)

Planet Spa iszappakolás arcra holt-tengeri ásványokkal
Nagyon megszerettem a Planet Spa arcpakolásokat, reggelente hajmosás után szoktam alkalmazni, amíg a hajamon hat a hajpakolás. Frissíti a bőröm, és igazán jó érzéssel indulok dolgozni, hogy aznap már sokat tettem a bőrömért. Az iszappakolást azonban még nem próbáltam, így kaptam az alkalmon, hogy 149 Ft-ért kipróbálhatom (a következő katalógusban pedig akciós lesz, ha bejön, tuti meg is rendelem)

SuperShock gél állagú szemhéjtus: Black és Blackberry
A fekete szemhéjtust már régóta használom és nagyon szeretem, nem is tudom miért nem rendeltem meg korábban a másik árnyalatot. Most viszont beleszerettem, gyönyörű lilás-barnás színe van! (1.089Ft / db)

És egy tipp:
azokat a termékeket, amelyeket rendszeresen használok a katalógusból, mindig akkor rendelem, amikor igazán jó akcióban kapható. Nem várom meg míg elfogy és esetleg várnom kell rá napokat-heteket, ráadásul teljes áron. Érdemes figyelni a leárazásokat és olyankor bespájzolni a kedvenceinkből. Nekem van egy dobozom, amiben az ilyen termékeket gyűjtöm, és ha elfogy valami, csak előveszem az újat, és folytathatom a sminkelést, szépségápolást. Természetesen érdemes figyelemmel követni a raktárkészlet alakulását is, nehogy úgy járjatok, mint én, hogy két fekete gél állagú szemhéjtus is ott pihent a raktárdobozomban, amiket elfelejtettem (így egy jó darabig nem kell vennem :-))


Ti ismeritek, használjátok ezeket a termékeket?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése