2012. április 27., péntek

Új körömlakkok



Múlt héten kinéztem a lenti Catrice lakkot, de akkor még lebeszéltem magam róla. Ma viszont visszamentem érte, hogy az enyém lehessen :-)




Ha már ottjártam, beugrott egy "leolcsósított" NYC lakk is :-)
Emellett nagyon várom már az Essence Fruity termékcsalád csillámos lakkjait, de velük még nem találkoztam az üzletben (Mikor érkeznek, tudja valaki?)

A Catrice 560 Rusty But Sexy lakkja:




És a NYC lakk(268 Fashion Ave Fuchsia)



Hogy tetszenek? 

2 megjegyzés:

  1. Én azt olvastam valahol,hogy a Fruity lakkok május eleje vagy közepétől lesznek kaphatók! Kíváncsi leszek...már nagyon várom őket:))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi az infót! Akkor még várhatok, én már múlt héten is kerestem az üzletekben :-)
      Én is nagyon várom őket, a csillámos lakkokat főleg.

      Törlés