2012. április 11., szerda

Új kedvenc testápolóm



Mivel kb 2 hete elfogyott a Balea aloe verás testápolóm, bevetettem az újabbat: az Alverde makadámdiós és karitévajas testvajat. Télen próbáltam egy másik testvajat (mézeset, ha jól emlékszem) ami jól hidratált, viszont annyira darabos volt, hogy alig bírtam elkenni a bőrömön. Ezzel a jelenleg használt testvajjal viszont nagyon meg vagyok elégedve.




A 200 ml-es krém csomagolása értékes összetevőket, hosszantartó ápolást, hidratálást, bársonyos finom tapintású bőrt ígér. Nem tartalmaz szintetikus tartósítószert, színezéket és illatanyagot valamint állati eredetű és ásványi olaj alapú összetevőket. A Krémmánián itt 4,69-es osztályzatot kapott ez a testápoló, és azt hiszem én is maximális pontot adnék neki.

Az állaga számomra pont megfelelő: sűrű, kicsit olajos (hiszen vaj), de semmiképpen sem túl zsíros krém. Könnyű bedolgozni a bőrbe, az én száraz bőröm azonnal beszívja, mire végzek az egész testem kenegetésével, már öltözhetek is fel. Nem tartalmaz szintetikus illatanyagot, nincs erős illata: én először semmi illatot nem éreztem, de ha alaposan megszaglászom a krémet, egy enyhe diós süti illat érezhető, ami inkább kellemes mint zavaró. 
A hidratáló hatása nagyon jó: míg más krémek használata mellett az esti zuhanyozást követően másnap már pikkelyesen száraz a bőröm a lábszáramon, ettől puha és hidratált, mindennapos használat mellett. Számomra pozitívum, hogy nem fogy olyan gyorsan, mint a korábbi Balea testápoló - mivel kb ezer forint egy 200 ml-es tégely, ez nem is lenne túl gazdaságos. 

Ez a termék nagyon bejött, azt hiszem ezután több Alverde terméket is ki fogok próbálni. Eddig nem igazán ismertem őket, általában Balea termékeket vásároltam a DM-ben, viszont egyre szimpatikusabb ez a natúr vonal. 

3 megjegyzés:

  1. Nálam is nagy szerelem ez a testvaj :)

    VálaszTörlés
  2. Az Avon csokitrüffel-shea vajas testvajat már próbáltad? Az nálam függőséget okozott gyakorlatilag:) Nagyon finom az illata, és tényleg jól hidratál, és ami miatt a táskámban fogom tartani: egyáltalán nem lehet észrevenni a tenyeremen utána, hogy bármilyen krémhez is hozzányúltam volna!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ne, még nem próbáltam
      Félő, hogy megpróbálnám megkóstolni :-)
      No majd ha legközelebb akciós lesz, megnézem magamnak :-)

      Törlés