2012. április 14., szombat

Szabadulás a csillámoktól



Nagyon szeretem a csillámos körömlakkokat. Úgy veszem észre, ők is engem, mert nagyon ragaszkodnak a körmeimhez :-)
Azt hiszem senkinek nem mondok újdonságot azzal, hogy a csillámos lakkokat rettentő nehéz eltávolítani a körmökről. Emiatt időnként én is elbizonytalanodtam, amikor csillámos lakkot akartam a körmömre kenni, hogy biztos kell nekem az a macera, ami a lemosásával jár? 
Nagyon megörültem, amikor olvastam az Essence egyik újdonságáról, a Studio Nails Better Than Nail Gails körömlakk lemosó tégelyéről, róla:





Ebben a körömlakklemosó tégelyben apró kis tüskék vannak, amelyek segítenek eltávolítani a megunt körömlakkot a körmökről. Egyesével kell belemártani az ujjakat a tégelybe és forgatni benne kb 30 másodpercig. Ugyan nem mértem stopperrel, de tényleg gyorsan eltávolította a Circus Confetti ragaszkodó csillámait a körmömről. Így néz ki belülről:




Nagyon ötletes ez a megoldás, nekem abszolút bevált! Úgy döntöttem, hogy én kizárólag a csillámok eltávolítására fogom ezt használni, hisz valószínűleg nem lesz túl gusztusos kinézete a folyadéknak, ha az összes, sötétebb manikűrömet ezzel távolítom el. Ha kifogyóban lesz a folyadék, egyszerűen csak feltöltöm némi körömlakklemosóval és újra használható.
Ezen felül még egy előnyt látok ezzel a kis tégellyel kapcsolatban: kiváló segítség lehet akkor is, amikor csak egy ujjunk körméről szeretnénk a lakkot eltávolítani. Nem tudom ti hogy vagytok ezzel, de ha én lemosom a körmömről a lakkot a bal kezem egy ujjáról, a jobb kezem körmeimről hamarabb lejön a körömlakk :-)
Ha viszont javítani kell, ez a lemosó tökéletes, hisz tényleg csak egy körmünkről tűnik tova a díszlet. 


Egyúttal megmutatnám a másik körömlakklemosó tégelyem is, ő lenne az:




Ez egy Ebelin körömlakklemosó, amely a DM-ben kapható. Nem elsősorban a benne levő folyadék miatt vásároltam meg, azzal kapcsolatban nem érzek semmi különöset. Az adagoló része viszont nagyon szimpatikus. Régen a műkörmösnél láttam ilyen adagolójú lemosót:




Nem kell a vattapamacsra önteni a lemosó folyadékot, hanem a vattapamacsot ráhelyezem az adagolóra, lenyomom és a pumpa segítségével kerül lakklemosó a vattapamacsra :-)
Amennyiben valakit mégis érdekel, az acetonmentes körömlakklemosó biotint és argánolajat is tartalmaz. Azt tervezem, hogy ha kifogyott, újratöltöm más lemosófolyadékkal (inkább nagyobb tételben vennék fodrászkellékesnél).


Ismeritek, használjátok ezeket a termékeket?

1 megjegyzés:

  1. én most szeretnék venni Essence-es eltávolítót, de a második flakon is nagyon tetszik...hogy mit ki nem találnak már :D

    VálaszTörlés