2012. április 15., vasárnap

Sarok- és lábvédelem új cipőben



Nem élek túl nagy lábakon :-) 
Emiatt nem mindig egyszerű cipellőt találni a lábaimra, többször előfordult már, hogy kisegítő eszközhöz kellett folyamodnom azért, hogy ne lépjek ki az új cipőmből séta közben. Ráadásul az idén vásárolt új cipőim egyikének széle kicsit töri a lábfejem oldalát is. Emiatt gyakori vásárlója vagyok a sarokvédő tapaszoknak, és nagyon megörültem, amikor a városunk egyik Rossmann üzletében felfedeztem az Essence Show Your Feet termékcsaládját, és külön örömmel töltött el, hogy már ebben a családban is kaphatóak sarok- és lábvédő párnácskák.






Essence Show Your Feet gél sarokvédő cipőbe





Nagyon puha tapintása van ennek a sarokvédőnek, amelyből egy pár található a csomagban. Kicsit tartok attól, hogy nem lesz túl kényelmes a dombornyomott e betű a sarokvédő oldalán, de azon a részen talán már nincs olyan nagy tartó funkciója, hogy zavaró legyen. 
A védőfólia eltávolítása után lehet felhelyezni a cipőnk sarokrészébe a zselés sarokvédőt, hogy segítsük a tapadást. Értelemszerűen zárt cipőkhöz ajánlják. A csomagoláson található leírás szerint ha csökken a tapadása a sarokvédőnek, vízzel felfrissíthetjük a ragasztócsíkot és újra használható lesz. 


Egy korábbi, Scholl sarokvédő tapasz használatban:




A felhelyezés talán nem a legtökéletesebb, de működik :-)
Ennek a Scholl márkájú sarokvédőnek azonban hátrányát abban látom/érzem, hogy a tapasz maga nem egyenletes, a közepén van egy vastag csík (talán látszik a képen is), amely számomra nem a legkényelmesebb, mondhatni zavaró. Emiatt is vagyok kíváncsi az Essence termékére (lehet emiatt vennem kell egy új cipőt? :-))



Essence Show Your Feet lábvédő zselétapasz

A leírás szerint az átlátszó zselépárnákat kifejezetten arra tervezték, hogy csökkentsék a lábat érő nyomást, megvédik az érzékeny területeket a dörzsöléssel szemben, és megakadályozzák a láb csúszkálását a cipőben. A vizes frissítés ezeknél is alkalmazható, vizes öblítés után visszanyeri eredeti tapadását a termék.



Így néznek ki a tapaszok, amelyből 6db van a csomagban:




A cicám is megvizsgálta :-)



Majd ki is próbálta :-D



Nagyon kíváncsi vagyok, hogy milyen lesz használatban ez a két termék!

Ti használtok ilyesmit?

4 megjegyzés:

  1. ó én pont múlt héten vettem meg ezt a scholl-t, élesben még nem próbáltam csak kivettem a csomagolásból, olyan finom puha volt! De most kicsit félek hogy milyen lesz használat közben :(

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Azért ne keseredj el, lehet hogy Téged egyáltalán nem fog zavarni! Engem sem mindig, csak eleinte volt zavaró az a csík! Kíváncsi leszek majd a véleményedre

      Törlés
  2. A kis zselépamacsok nekem rendszeresen kidörzsölődnek a cipőből :(

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. :-((
      Én még azóta sem próbáltam, mert nem vettem olyan új cipőt, amibe beleapplikálhattam volna, de ezek után nagyon kíváncsi vagyok rájuk

      Törlés