2012. április 20., péntek

Piros repesztős manikűr



Minap ismét egy vadabb körömre vágytam,azért úgy döntöttem, kipróbálom a régebben vásárolt Lovely repesztős lakk piros színű változatát. Ezúttal egy halvány sárgás-barna Lora lakk-alapra tettem fel, és ismét nem tudtam megállni, hogy csak egy körmöm legyen mintás :-)
Ha már sminkben a visszafogottabb színeket használom, legalább a körömlakkozásom legyen egy kicsit színesebb, feltűnőbb. Azt hiszem, ezúttal sikerült is.







A használt lakkok pedig:





Orly Bonder gumis alaplakk
Lora Express Finish körömlakk 070-es
Lovely repesztőlakk 05-ös
Orly In a Snap lakkszárító fénylakk

Sajnos az NYC körömerősítő lakk nem vált be alaplakként, hiába kentem fel 2 rétegben a körmömre, azokon a részeken, ahol már a saját körmömre került, 2 nap után lepattogzott. Most ismét visszatértem az Orly alaplakkjához, próbálgatom ezt, és ha kell, keresek majd jobb, tartósabb megoldást. 

1 megjegyzés: