2012. április 5., csütörtök

Occó nyaklánc megérkezett



A mai napon megérkezett a várva várt nyaklánc, az első ebay-es próbarendelésem. A párom sokat viccelődött rajta, mert annyira hihetetlennek találta, hogy 1 dollárért Kínából kapok egy normális minőségű bizsut. Őszintén szólva én is kételkedtem abban, hogy valóban megérkezik és hogy jó is lesz, de annyi blogon olvastam már bátorító szavakat az ebay rendelésekkel kapcsolatban, hogy mégis bíztam abban, hogy tényleg minden rendben lesz. És lőn, valóban megérkezett:






Egy egyszerű, de aranyos baglyot rendeltem: még nincs ilyesmi nyakláncom, gondoltam egyet nem árt beszereznem. A kövek felragasztásán úgy látom, hogy nem tökéletes az illesztés, de csak közelről látszik. Összességében nagyon tetszik ez az ékszer, egyáltalán nem bántam meg, hogy megrendeltem. Olyannyira, hogy ennek örömére le is adom következő rendeléseimet, ezúttal szeretnék még több ékszert és egy szemhéjpúder palettát is rendelni. 

2 megjegyzés:

  1. Nekem is van egy pontosan ugyan ilyenen, de még egyszer sem viseltem, szerintem elajándékozom. Mégsem jött be :/

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én holnap tuti ehhez öltözök :-)
      Viszont erősen gondolkodom, hogy meglepjem-e a barátnőmet valami ilyesmivel.

      Törlés