2012. április 11., szerda

Napi köröm: nude confetti



Addig is, amíg gyakorlom a sminkjeim fényképezését, ismét egy körmös bejegyzést hoztam. Több mint 2 hétig volt a körmömön a rózsaszín géllakk, már meguntam, így tegnap este végül lereszeltem. A reszelőm durva felével könnyedén le tudtam reszelni az amúgy nagyon tartós géllakkot. Problémát inkább csak azokon a részeken okozott, ahol már a saját körmömre kente fel a műkörmös, hisz a saját körmömről már nem szívesen reszeltem a durva reszelővel, így nagyon óvatosan és lassan kellett dolgozni. Emiatt most úgy érzem, hogy saját körömre még egyszer nem szívesen tetetnék fel géllakkot, hisz a leszedésekor valószínűleg sérül a saját köröm is, aminek nem igazán örül az, aki épp a saját körme erősítésén ügyködik. 

Vettem egy körömerősítő lakkot, ezúttal az NYC kék színű körömerősítő lakkját, mert ráfér a körmömre némi erősítés: bár finoman csiszoltam össze a maradék műkörmöt a saját körmömmel, kicsit sérült tőle, és mivel már néhány éve műkörmöket hordtam, a saját, természetes körmeim kissé el voltak nyomva. Természetesen nem gondolom, hogy elég, ha csak rákenek egy kék folyadékot és várom a csodát, próbálok egészségesen étkezni és vitaminokat is szedek, hogy erősödjenek a körmöcskéim. 

Az erős rózsaszín után kissé natúrabb körmökre vágytam, így kipróbáltam a néhány hete akciósan vásárolt, kifutó Catrice Ultimate Nudes körömlakkját. A natúr körmöket persze csak olyan PAncsisan kell érteni, hisz ismét nem tudtam megállni, hogy csak a gyűrűsujjamra kenjek csillámokat :-) 

Az eredmény pedig így néz ki:









A felhasznált termékek:





NYC Toughen Up! Strength körömerősítő körömlakk
Catrice Ultimate Nudes 060 Mona Lisa Is Staring Back
Essence Nail Art Special Effect Topper 02 Circus Confetti
Orly In a Snap UV szűrős lakkszárító fény

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése