2012. április 16., hétfő

Mézes bőrfeszesítő pakolás



Ezúttal az egyik kedvenc arcpakolásomat szeretném bemutatni Nektek: a Kánaán mézes mélyhidratáló bőrfeszesítő zselépakolást. A Stella Zrt Lady Stella termékcsaládját a professzionális kozmetikus szakmának szánja, azonban nagy szerencsémre én is meg tudtam vásárolni egy fodrászkellékes üzletben.




A stresszes bőrre ajánlott pakolás tejproteint és mézkivonatot tartalmaz, melyben kazein, létfontosságú zsírsavak, makro- és mikroelemek (Ca, Mg, P), poliszacharidok, vitaminok és aminosavak találhatóak. A csomagolás szerint értékes összetevői közvetlenül a bőr szerkezetébe épülve fejtik ki hatásukat, csökkentik a bőrirritációt, megnyugtatják a stresszes bőrt. A méz, mint természetes hidratáló,egyensúlyban tartja a sejtek vízháztartását és növeli vízmegkötő képességét, emellett intenzíven táplálja, revitalizálja a bőrt. Használatával a bőr visszanyeri életerejét, frissességét és természetes ragyogását. 
A megtisztított bőrre kell felvinni majd 15 perc után lemosni.

A méz jótékony hatásáról már nagyon sokat hallottam és olvastam, előszeretettel használtam otthoni pakolásként arcra, ajakra egyaránt. Folyékony volta miatt azonban kissé macerás volt számomra, így nagyon megörültem, amikor felfedeztem a polcon ezt a terméket. A tégely 250 ml-es, ezért a mennyiségért kb 1500 Ft-ot fizettem.

Általában úgy alkalmazom, hogy arctisztítás és radírozás után kenem fel, és fent hagyom 15-20 percig. Ennyi idő alatt a bőröm szinte az egészet beszippantja (attól függően, hogy mennyire vastagon kentem fel). Bevizezett és mikróban felmelegített frottír törölközőt terítek az arcomra, így a meleg hatására tényleg rendesen felszívódik a pakolás, a felesleget pedig letörlöm az arcomról. Csodálatos hidratáló hatásának köszönhetően a bőröm selyme és puha és arckrémre sincs szükség utána.

Amennyiben ehhez hasonló hatást szeretnétek elérni, de nincs elérhető közelségben ilyen krém, vagy a természetesebb megoldások hívei vagytok, próbáljátok ki a natúr mézes arcpakolást következőképpen:

Zsíros bőrre 
A méz a legjobb szolgálatot a pattanások eltüntetésében teheti. Magas cukortartalma és alacsony pH-értéke miatt meggátolja a baktériumok és egyéb fertőző mikroorganizmusok szaporodását. A gyulladt bőrt fertőtleníti, illetve megakadályozza az újabb pattanások megjelenését. 

Mézes pakolás 
A lehető legegyszerűbb pakolás, ha a mézet felviszitek a megtisztított arcra, és hagyjátok hatni 15 percig. Előtte érdemes az arcot gőzölni, hogy a pórusok megnyíljanak, és a méz mélyebben be tudjon hatolni a bőrbe. 
Ha letelt a negyed óra, a mézet meleg vízzel mossátok le, majd tonizáljátok a bőrt, de semmi esetre se használj alkoholos készítményt, mert a méz amúgy is vizet von el a sejtektől. Éppen ezért ügyelni kell rá, hogy a pakolás után megfelelően hidratáljátok a bőrt. 







Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése