2012. április 1., vasárnap

Márciusi kedvencek


Mivel csak az elmúlt 1,5 hónapban kezdtem el komolyan érdeklődni a drogériás sminktermékek iránt, és csak azóta próbálom fejleszteni sminktudásom is, így nagyon nehéz volt kedvenceket választani, hisz gyakorlatilag a termékek nagy részét az elmúlt 1,5 hónapban vásároltam. Ennek ellenére nem nevezhettem meg kedvencnek az összes, eddig vásárolt terméket, így nagy kihívás volt kiválasztani a kedvenceket, de azért megpróbáltam :-)
Csoportokba rendeztem őket, mert egy csoportképen nem férnének el :-)


Arcápoló termékek




Planet Spa Thaiföldi lótusz pórustisztító arcmaszk
A legutóbbi Avon rendelésem során landolt a virtuális kosaramban ez a termék és nem bántam meg. Számomra nagy előnye, hogy 5 perc alatt kifejti hatását, így a másikkal felváltva még akkor is felteszem, amikor hajmosás után a hajbalzsamot kenem a hajamra. Szépen tisztítja a pórusaimat, tisztának érzem a bőröm a használata után.

Planet Spa Afrikai shea vajas bőrtápláló arcmaszk
A termékcsalád másik maszkjához hasonlóan, ezt is nagyon szeretem, heti 1-2 alkalommal felkerült az arcomra. Pihe-puha a bőröm utána, úgy érzem nagyon jót tesz az arcbőrömnek.

Balea Vital+ Intenzív hidratáló szérum
Be kell valljam, egy káros szenvedélyem van (legalábbis a bőrgyógyászok szerint), mégpedig a szolárium. Nem szeretem, ha túl világos a bőröm, így nem túl gyakran, de betérek néha-néha. Köztudott, hogy a barnító sugarak szárítják, öregítik a bőrt, ezért figyelek nagyon a bőröm hidratálására. Mivel nem találtam olyan krémet éjszakára, amit maradéktalanul beszívott volna a bőröm, így maradtam a bevált arckrémnél, némi kiegészítéssel. Ez a tejszerű szérum nagyszerűen hidratálja a bőröm és nem hagy zsíros érzést maga után (lehet megérdemelne egy külön bejegyzést is)


Szem-smink termékek




Essence I Love Stage szemhéjalapozó
Hogy miért nem hallottam róla előbb :-) Korábban sokat szenvedtem azzal, hogy a nap második felére már összegyűlt a szemhéjpúderem a ráncokban vagy a mélyítővonalban (jajj, remélem így hívják). Most viszont élvezem, hogy a szemhéjpúderem ugyanúgy néz ki, mikor hazaérek a munkából, mint mikor kora reggel felkentem. Szóval nekem is nagyon bevált ez a termék, és a hatalmas kiszerelésnek köszönhetően sokáig fogom még őt használni. 

Miss Rose Candy Eyeshadow szemhéjpaletta
Az első Miss Rose szemhéjpalettám (nem apróztam el, persze az ára miatt voltam csak ilyen bátor). A vásárlás után először meggyűlt vele a bajom, mert ecsettel nem tudtam szépen felvinni, applikátorral viszont túl nagy mennyiséget sikerült felvinni a szememre, és nagyon nem tetszett az eredmény. Nem adtam fel, próbálgattam esténként, amikor már nem mentünk sehova (Emberem pedig nézett nagyokat, hogy hova készülök, hogy megint kifestem magam) és lassan rájöttem, hogy is kell őt használni. Olyannyira belejöttem, hogy bár több palettát is vettem az elmúlt 1,5 hónapban, ő lett az abszolút kedvencem. Szeretem a gyönyörű cukorkaszíneit, nagyszerűen pigmentált termék.

Avon Little Red Dress szemspirál
Évek óta csak Avon szemspirálokat használok, és elsősorban ez a fésűszerű kefe jött be nekem a legjobban.     Szerencsére elég hosszúak a pilláim, inkább a dúsítás fontos nekem, ez pedig arra tökéletes.

Avon SuperShock gél állagú tusceruza
Legnagyobb bánatomra nem tudok (még) szép egyenes tusvonalat húzni. Ezzel a ceruzával viszont szépen ki tudom húzni a pillák tövét, még számomra is könnyen kezelhető állaga van. Minden alkalommal használom, szeretem hogy a felső pillasorba vékony csíkot rajzolva dúsabbnak láttatja a pilláim. Az egyetlen hátránya (vagy én vagyok ügyetlen), hogy ha kicsit vastagabb lesz a vonal, délután már látom a szemhéjam felső részén a sötét csíkot, mivel nem szárad meg a szememen. 


Arc-smink termékek




Garnier BB krém
Nem igazán szeretem az alapozókat, mert mindegyiknek, amit próbáltam olyan maszk hatása volt a bőrömön. Bár őszintén szólva nem is érzem úgy, hogy túl sok takargatnivalóm van a bőrömön (szerencsére), emiatt sem volt igényem az alapozó használatára. Az egyetlen ok, ami miatt mégiscsak hiányát éreztem egy ilyen terméknek az az, hogy tartósabban fent maradjon a bőrömön a púder és a pirosító. Amikor már mindenki erről a krémről áradozott, úgy gondoltam én is kipróbálom, és bevált. Megfelelően hidratálja a bőröm, viszont nincs maszk hatás, így nagyon szívesen kenem magamra reggelente ezt a könnyű hidratálót.

Miss Rose púder
Vettem egy Rimmel Stay Matte púdert ezelőtt, de sajnos elrontottam a színválasztást, és túl világos lett (még nem találtam ki, mihez kezdjek azzal a termékkel). Nem szerettem volna még ugyanannyit kiadni púderre, így választottam egyet a Miss Rose állványról, és egyáltalán nem bántam meg. Nem szeretem, ha látszik a bőrömön, hogy púder van rajta (elég kényes vagyok, tudom) ez viszont úgy mattít, hogy valóban nem látszik, hogy rajtam van :-)

Avon True Colour Arcpirosító Russet
Óvatosan kell felvinni, hogy ne kerüljön túl sok pír az orcámra, de nagyon tetszik a színe, és hogy akár alapozó nélkül is tartósnak mondható. A BB krémmel pedig kifejezetten tartós, nem kopik le. Sajnos a hozzá adott ecset nem igazán jó a felviteléhez, de megoldottam ezt a problémát.

Essence pirosító ecset
Eddig nem volt pirosító ecsetem, csak egy kissé kemény púderecsetem, így ahhoz képest mennyei érzés ezzel felvinni a pirosítót. Lehet hogy később beruházok majd drágább ecsetre is, de most nagyon szeretem őt.


Körmeim kedvencei




Lovely Repesztő lakk Csillámos rózsaszín (14-es)
Nagyon megtetszettek a repesztő lakkok, miután először olvastam róluk jól be is vásároltam belőlük. Gyakorlatilag ez volt az egyetlen olyan termék, amiből az Essence nekem nem igazán jött be: jobban tetszik az, ahogy a Lovely lakkok repedeznek (azt hiszem erről készítek majd egy összehasonlítást is). A Lovely lakkok közül pedig ez a csillámos rózsaszín volt a kedvencem, ami nagyon szépen mutatott a következő kedvenccel.

Essence Nude Glam Iced Strawberry Cream körömlakk (02-es)
Nagyon megtetszettek az új nude lakkok az Essence új szortimentjéből (ennek a szónak vajon mi a magyar megfelelője?), viszont a másik rózsaszín nekem túl világos volt. Ez viszont nagyon szép, szolid rózsaszín lakk. 

Essence körömnyomda paletta
A kézügyességem nem túl jó, így amikor először olvastam (talán Aninál) a körömnyomda palettákról, úgy döntöttem, nekem is kell (ezt az érzést mostanában többször is éreztem, amióta beauty blogokat olvasok :-)
Korábban francia épített műkörmöm volt, és eleinte inkább csak a francia mintát kiegészítve használtam a körömnyomdát, és ezt a kis lemezkét vettem elő leggyakrabban (gyakorolni is könnyű volt így, hisz az alap adott volt, ha elrontottam a mintát, ami eleinte többször előfordul az ember lányával, csak a nyomdát kellett lemosni, nem kellett az egészet újra lakkozni)
Azóta már beszereztem szinte az összes Essence körömnyomda palettát :-)


Egyéb kedvencek




Essence Fényes ajakbalzsam Sparkling cherry
Nagyon jól ápolja az ajkaimat és enyhe pirosas fényt ad neki. Abszolút kedvenc volt a hónapban, szerintem minden nap használtam :-)

Avon Pur Blanca Blush
A parfümök terén sem vagyok nagy fogyasztó: őszintén szólva nem is nagyon ismerem a drogériák kínálatát ezen a téren. Megmaradtam az Avon kínálatánál, néha még ezeket is elfelejtem használni. Ez a parfüm egy fnom virágos illat, márciusban, ahogy beköszönt a tavasz, ezt veszem elő.

Rózsás hajgumi
Szeretem az ilyen kis csecsebecséket, de eddig nem igazán használtam. Most viszont felfedeztem egy eszközt, aminek a segítségével én is tudok kontyot varázsolni a hajamból (egy későbbi bejegyzésben megmutatom) és ezzel a rózsás hajgumival díszítettem a fejem. Igazi tavaszi érzés ilyen üde rózsaszín kiegészítőkkel lófrálni a napsütésben :-)


Első kedvences bejegyzésem kissé hosszúra sikeredett, de remélem azért tetszett :-)
Nektek bejött valamelyik termék a fentiek közül?

4 megjegyzés:

  1. Nagyon jó dolgokat válogattál össze, nekem a hidratáló szérum tetszett a legjobban, éjszakára elég lehet ez önmagában?
    A BB krémet én is nagyon imádom :)

    VálaszTörlés
  2. Kipróbáltam már magában is a szérumot, úgyis bevált. Ekkor kicsit többet teszek belőle a bőrömre, mintha krémezném is utána. Számomra hihetetlen, de tényleg teljesen beissza a nagyobb adagot is. Ajánlani tudom, nagyon jó :-)

    VálaszTörlés
  3. Sziasztok! Nekem az Avon lótuszos maszkja jelenleg a ,,várom, hogy elfogyjon" kategóriás termék. Kisimítja a bőröm, de nekem eleve gondom van azzal, hogy nehezen jön le, ha tényleg hagyom megszáradni, és nekem még bőszen kell nyomkodnom a pórusaimat a letörlése után.
    @Pancsi,

    ilyen Miss Rose palettát hol lehet venni? Nagyon jónak tűnnek a színei...

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Az Euro / Euro Family boltokban lehet kapni ilyen Miss Rose palettákat. Pont ilyet nem láttam mostanában, de nagyon sok hasonló van, pl Quianyu vagy valami hasonló néven

      Törlés