2012. április 27., péntek

Mani-pedi



Mindig mosolyogtam, amikor a műkörmösnél ezt hallottam :-)
Általában nem vagyok oda az ilyen szórövidítésekért, de a manikűr-pedikűr rövidített verziója olyan viccesen hangzik (legalábbis szerintem). Ez a bejegyzéscím egyben azt is jelenti, hogy a jó idő beköszöntével elkezdtem én is lábkörmöket lakkozni. A hideg időben nem szoktam, mert nagyon fázós vagyok és vastag zoknit húzok a lábamra, a körömlakknak megszáradni sem lenne ideje. Amikor azonban már elő lehet venni a nyitott nyári szandikat, én is körömlakkot ragadok, és kipingálom a körmeim. 

Pár hete vettem meg a képen látható Catrice lakkot, amelynek a nevét nem is olyan könnyű leolvasni az üvegről: 440 I Wear My Sunglasses At Night
Őszintén szólva nem tudom, miért vettem meg, mert általában nem hordok fekete körömlakkot, de a csillámok megszédítettek :-)  No meg a tudat, hogy kifutó termék, tehát soha többet nem lehet ilyenem. Valószínűleg díszítőlakknak fogom használni, vagy esetleg egy-egy körmömre.




Egyúttal beavattam a vadiúj, körömlakkozós papucsom is:




Tegnap este a kézkörmöm is kilakkoztam. Sajnos eléggé ötlettelen voltam, így nem is vagyok teljesen elégedett az eredménnyel, valószínűleg nem marad fent túl sokáig ez a lakk. Viszont hátha valakit érdekel a natúrabb lakkozás is, megmutatom ezt is:



Ezúttal a következő lakkokat használtam a szokásos alap és fedőlakkon kívül:



Essence Nude Glam 02 Iced strawberry cream
Lora Express Finish 041

Viszonylag ritkán használok azonos színű lakkot a kezemen és a lábamon: a lábkörmökön inkább a sötétebb színeket szeretem, míg a kezemen a világosabbakat. Ráadásul a kezemen gyakrabban váltogatom a színeket, mint a lábamon. Idén beszereztem néhány új sötétebb árnyalatot a kifutó téli színekből, így ez nem lesz másképp ezen a nyáron sem.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése