2012. április 15., vasárnap

Lora manikűr



A mai manikűröm színeihez Lora körömlakkokat használtam:



A legutóbbi lakkozás után 2-3 nappal a körmeim végéről, ahol már a saját körmöm van, sajnos lepattogzott a lakk. Gondolom ezt nem mindenki érné meg tragikusan, de én nagyon félek attól, hogy a műkörmök alól újra a régi, rossz minőségű körmeim kerülnek elő, amiken nem marad meg semmilyen körömlakk. 
Ez volt az oka ugyanis annak, hogy műkörmöket tetettem fel: a saját körmeim olyan rossz minőségűek voltak, hogy még a jó minőségű (értsd Opi) sem maradt meg a körmömön 1 napnál tovább. Most újra megpróbálkozom a saját körmöm lakkozásával és bízom benne, hogy sikerül vitaminokkal és újabb erősítő és alaplakkokkal javítani a körmeim minőségén. 
Ezúttal a körömerősítő lakkot két rétegben kentem fel a körmeimre alaplakként: egyrészt hogy tartósabb legyen és másrészt hogy tartást adjon a vékonyabb körömrészeknek - nagyon kíváncsi vagyok, hogy válik ez be.



Nagyon megtetszett az alapszínnek használt Lora lakk irizáló rózsaszínje, de önmagában unalmas volt kissé, ezért kentem rá a kétféle csillámos lakkot. A körmeimen azonban kissé furának hat, hogy viszonylag ritka az arany színű nagyobb csillám a körmömön, van ahova nem is nagyon jutott, de nem akartam vastagabban felkenni.


A használt termékek:




New York Color Toughen Up! körömerősítő körömlakk (2 rétegben)
Lora Express finish körömlakk 034-es
Lora Express finish körömlakk 106-os
Orly In a Snap UV szűrős lakkszárító fény

1 megjegyzés: