2012. április 28., szombat

Kívánságlista





Összeállítottam az én kívánságlistám, vagyis azokat a termékeket, amelyeket a blog témájába vágóan előbb-utóbb szeretnék magamévá tenni. 




Sigma Cleansing tool 


Amióta először olvastam róla, tudom, hogy egyszer nekem is lesz ilyen arctisztító készülékem. Eddig is előszeretettel alkalmaztam keféket az arctisztításban, azonban mostanában nem találok olyan arctisztító kefét, aminek nincs műanyagos hatása és emellett nem hullanak folyamatosan a szőrszálai. Már regisztráltam a Sigma hírlevelére, hogy ne maradjak le egy esetleges akcióról, néhány hónapon belül biztosan megrendelem.


Sleek Oh-So-Special paletta




Beleszerettem a színeibe, úgy érzem, ezt a palettát nekem állították össze! Mostanában elég sok nyereményjátékban lehet Sleek palettát nyerni, ezért kivárok még, hátha rám mosoly a szerencse. De ha nem, mindenképpen megrendelem hamarosan.



Pirosító paletta



Ugyan van néhány pirosítóm, de közel sem ilyen változatos színekben, ezért szívesen kiegészíteném ezzel a  10-es palettával a meglévőket. Valószínűleg az E-bay-ről fogom megrendelni, a költségtakarékosság jegyében. 



Ismeritek, használjátok valamelyiket ezek közül?

1 megjegyzés:

  1. Oh so...paletta szerelem nálam!Nagyon sokat használom,most a jó időben a rózsaszínes árnyalatokat nyúzom belőle:)

    VálaszTörlés