2012. április 9., hétfő

Húsvéti köröm kétféleképp



Mivel nem akartam még eltávolítani a géllakkot körmeimről (és a húsvéti készülődésben nem is nagyon lett volna időm rá), ez a rózsaszín géllakk lett a húsvéti körmöm alapja is. Hogy kicsit feldobjam, ismét a csillámos lakkokhoz nyúltam. Még március közepén megvettem az Essence új kollekciójának egyik darabját, a 09 Copper'ize me! nevű lakkot, és mivel azóta nem igazán próbáltam ki, gondoltam itt az ideje, hogy bevessem. Így ezt kentem fel minden körmömre viszonylag sűrűn, ez lett az eredmény:







Tegnap este olvastam Aninál itt egy technikáról, amellyel a csillámos lakk fölé ken egy halvány rózsaszín réteget, és mivel már úgyis untam a fenti körmöm, gondoltam kipróbálom. A Moyra 06-os számú halvány rózsaszín lakkját használtam, az eredmény pedig így néz ki:






Szerintem a képeken is jól látható, hogy így már nem olyan erős rózsaszín a lakkom, kicsit tompított rajta a Moyra - nekem ez az szín most jobban tetszik.
A Copper'ize me! fedőlakk azt hiszem, nem lesz a kedvencem - jobban rajongok az egyszínű apróbb csillámokért, vagy ha színes, akkor nagyobb csillámok, mint a Circus Confetti. 


Végül egy kép a felhasznált lakkokról:





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése