2012. április 22., vasárnap

Heti szerzemények



Bár a héten nem volt túl sok időm vásárolgatni, néhány dolgot beszereztem, mégpedig a következőket:




Hajgumi
Szerettem volna egy ilyen állatmintás hajgumit, amit a kontyom köré tudok feltenni. Rákaptam a konty viselésére és a virágdíszre a kontyom körül, így most minden nekem tetsző mintában beszerzek egy-egy hajdíszt. Ezt a Bijou Brigitte-ben találtam, 790 Ft volt.

Max Factor 2000 Calorie szemspirál (Black)
Nagyon sok jót olvastam erről a szemspirálról, viszont mivel alapból is szépek a szempilláim, általában nem költök 1000-1200 Ft-nál többet spirálra. Így úgy döntöttem, hogy erre használom fel az 50%-os DM sminktermék-kuponom, így csupán 1.200 Ft-ért enyém lehetett ez a klasszikus.

Essence lip liner Soft berry
Mostanában szívesen színezem az ajkaim szájceruzával, amire felteszek még egy kis szájfényt, és kész is az egyszerű de csinos száj-smink. Mivel nincs túl sok szájceruzám, így hazajött velem ő is.

Essence BTGN alapozó lakk
Kísérletezek, hogy melyik alaplakk lesz a körmeimre tökéletes és tartós,ő a következő alany.

Essence Colour&Go 36 Enchanted Fairy
Mostanában nem vettem az Essence-től színes lakkot, és most úgy éreztem kell egy :-) és ő lett a befutó.

Essence Nail Art 11 disco disco
Nagyon tetszik a natúrabb színű alaplakkra felkent csillámos lakk, és szerettem volna egy nagyobb csillámú, egyszínű ezüst lakkot is, így bekerült a kosaramba ez a lakk is.



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése