2012. április 6., péntek

Első sminkes bejegyzésem



Végre sikerült viszonylag vállalható képeket alkotnom magamról, így megmutatnám mai sminkem. Ez még mindig messze van attól, ahogy sminkelni tudni szeretnék, de bőszen gyakorlok minden reggel :-)

Általában a natúr barnás, rózsaszínes sminkeket részesítem előnyben, nem szeretem a túl feltűnő színeket, bár az utóbbi időben azért már gyakrabban nyúlok a lila színekhez is, persze csak a nem túl erős árnyalatokért. 

Tehát így néztem ki reggel:



Hát, a fényviszonyok nem voltak túl jók kora reggel és én sem tudok még olyan profin fényképezni ...


A sminkhez a következő termékeket használtam:

Arc:
Garnier BB krém
Miss Rose púder
Avon barnító gyöngyök


Szem:
Essence szemhéjalapozó
Avon Jillian Dempsey barna szemceruza
Miss Rose 12-es szemhéjpúder paletta
Avon Supershock fekete gél állagú szemhéjtus
Avon Little Red Dress szempillaspirál
Essence szemöldökceruza 






Ajkak:
Essence Nude coral szájceruza
Essence Marble Mania Swirly Toffee szájfény 






Építő jellegű kritikát szívesen fogadok! :-)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése